نسخه چاپی

امروز رخ می دهد: حركت سامانه بارشی به شرق كشور

سازامروزمان هواشناسی: بتدریج بعدازظهر امروز، سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق كشور خواهد رسید، در بخش های شرقی كشور، علاوه بر بارندگی های خفیف، وزش باد شدیدی نیز پیش بینی می شود.

به گزارش نما، خانم احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی برای امروز در بخش های از غرب و جنوب غرب، دامنه های زاگرس بتدریج بخش های از مرکز، دامنه های البرز، شرق و شمال شرق بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد را پیش بینی می کنیم.

کارشناس هواشناسی افزود: برای استان تهران امروز آسمان صاف و گاهی نیمه ابری پیش بینی می شود و دما در گرمترین درجه به حدود 19 خواهد رسید.

وی گفت: استان های مانند ایلام، بخش های شمالی استان خوزستان، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان بتدریج بخش های از مرکز با شدت کمتر و در ارتفاعات و دامنه جنوبی البرز برای امروز بارش داریم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بتدریج از بعدازظهر این سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور خواهد رسید.
دانلود
وی گفت: در بخش های شرقی کشور، علاوه بر بارندگی های خفیف، وزش باد شدیدی نیز پیش بینی می شود.

احمدی افزود: همچنین روز جمعه سامانه بارشی گسترده ای وارد کشور می شود که برای بیشتر مناطق کشور در روزهای شنبه و یکشبنه بارندگی به همراه خواهد داشت، بخصوص روز یکشنبه در غالب مناطق بجز جنوب شرق بارش پیش بینی می کنیم.

وی گفت: تغییرات دمایی خاصی برای دو، سه روز آینده نخواهیم داشت.

احمدی افزود: از روز جمعه کاهش دما در غالب مناطق کشور بخصوص بخش های شمالی اتفاق می افتد.

۱۳۹۶/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...