نسخه چاپی

حملات موشكی ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی سعودی مورد عصبانیت امارات واقع شد

وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای حملات موشكی ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی سعودی را محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از رأی الیوم، وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای مدعی شد که ادامه حملات بالستیکی ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی عربستان، ادامه عملیات قاچاق سلاح از طریق بندر الحدیده را ثابت می‌کند.

وزارت خارجه امارات در این بیانیه حملات بالستیکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های نظامی عربستان را که در پاسخ به ادامه حملات این کشور صورت می‌گیرد، محکوم کرد.

این‌ وزارتخانه تاکید کرد که امارات خواهان اتخاذ یک موضع بین‌المللی در خصوص بندر الحدیده است تا از قاچاق سلاح از سوی شبه‌نظامیان که خوان طولانی شدن بحران و تشدید وخامت اوضاع انسانی در این کشور هستند جلوگیری شود.

از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن در فروردین سال 1394 تاکنون، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع متجاوزان و مزدوران در داخل و خارج از این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند که در پی این حملات علاوه بر وارد شدن خسارات سنگین به دشمن، صدها متجاوز و مزدور به هلاکت رسیده‌ و یا زخمی شده‌اند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

۱۳۹۶/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...