نسخه چاپی

پزشك پرسپولیس:كار كردن در این تیم سخت است!

عکس خبري - پزشک پرسپوليس:کار کردن در اين تيم سخت است!

پزشك پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه حاشیه داشته و كار كردن در این تیم سخت است.

به گزارش نما فرید زرینه در گفت و گو با فارس از سفر خود به اسپانیا خبر داد و اظهار داشت: یک دوره دو هفته ای در شهر بارسلون در مورد طب و فیزیولوژی ورزشی برگزار شد و دوره فوق العاده خوبی بود. در این دوره مسائلی که به روز شده بود اعلام شد. همچنین در بخشی از این دوره به بازدید باشگاه بارسلونا و امکانات این باشگاه پرداختیم و به تماشای بازی بارسلونا و والنسیا رفتیم.

وی افزود: همان طور که قابل انتظار بود امکانات این باشگاه سیستماتیک بود. آنها در چهار رشته دیگر هم فعالیت می کنند و کسی هم در کار دیگری دخالت نمی کند.

زرینه در مورد استعفای رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس تصریح کرد: شنیده ام گفته شده به دلیل بهم ریختگی باشگاه این اتفاق رخ داده است. بدون اینکه بخواهم از کسی حمایت کنم معتقدم پرسپولیس همیشه با مشکلاتی روبرو بوده است. این آشفتگی سال هاست با این تیم است. یادم می آید در برخی زمان ها برای گرفتن چسب باید چندین نامه نگاری می کردیم اما به هر صورتی که بود کارها را انجام می دادیم. اکنون شنیده ام امکانات باشگاه در زمینه پزشکی خوب است. در این تیم کار کردن سخت است. کسی که در این تیم کار می کند باید صداقت داشته باشد.

۱۳۹۱/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...