نسخه چاپی

واكنش توییتری مشاور روحانی

آشنا: مردم از طریق شماره تبریك نوروزی رئیس جمهور جواب بدهند و یا با 113 تماس بگیرند

در پی درج مطلبی تحت عنوان «آقای روحانی مردم جواب پیامك شما را به چه شماره ای بفرستند؟»، آشنا مشاور روحانی به این مطلب واكنش نشان و اعلام كرد مردم به همان شماره پیامك بزنید و یا به شماره 113 تماس بگیرید. 113 شماره ارتباط مردمی با وزارت اطلاعات است.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز، روز گذشته مطلبی در مصاحبه با محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان « آقای روحانی مردم جواب پیامک شما را به چه شماره ای بفرستند؟/حتی وزرا نمی توانند با رئیس جمهور تلفنی صحبت کنند چه برسد مردم عادی» در خروجی این سایت قرار گرفت.
در این مطلب به نقل از ابطحی عنوان شده بود که «نمی دانیم روحانی شماره تلفن ما را از کجا بدست آورده. ما هم شماره رئیس جمهور را می خواهیم تا جواب این پیامک را بدهیم. در ایام نوروز مردم به ما مراجعه می کردند و می گفتند که شماره تلفن روحانی را بدهید تا ما جواب پیامک ایشان را بدهیم».
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی رئیس‌جمهور در همان دیروز به این واکنش نشان داد و در تویتر خود خطاب به ابطحی نوشت: جناب آقای ابحطی نماینده محترم؛ از همان طریقی که پیامک دریافت کرده اید، می توانید پیامتان را به رئیس جمهور ارسال کنید. منتظر هستیم.

در همین راستا یکی از کاربران خطاب به آشنا در تویتر وی نوشت: جناب اصلاح طلب، پیامک های ما و جناب ابطحی هم مثل پیامک های جناب رئیس جمهور بدون هزینه هست دیگه.
آشنا در جواب این کاربر نوشت: بله.
در ادامه این مطلب آمده: اگر سختتان است می توانید با 113 تماس بگیرید یا به سایت سامد مراجعه بفرمائید.
آشنا در حالی می گوید به همان شماره پیامک بزنید که همه مردم می دانند بعد ازدریافت پیامک تبریک نوروزی از سوی روحانی، بجای شماره پیامک، عبارت Rouhani بر روی گوشی آنها درج شده و هیچ کس نمی تواند از این طریق جواب پیامک رئیس جمهور را بدهد و پیامکی از این طریق ارسال نمی شود.
از طرف دیگر آشنا در حالی به ابطحی و مردم می گوید که به شماره 113 تماس بگیرند که این شماره ارتباط مردم با وزارت اطلاعات در همه شهرها و استانهاست.
همچنین مشاور روحانی از رایگان بودن ارسال این پیامک خبر می دهد که هیچ تضمینی برای آن نیست.
بعد از واکنش مشاور رئیس جمهوربه اظهارات این نماینده، خبرنگار افکار نیوز به سراغ ابطحی رفته و نظرات وی را جویا شده که اظهارت وی بزودی در خروجی این سایت قرار می گیرد.

حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:
بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.
وی در پنجم اسفند سال گذشته و 2 روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.
متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن روحانی رئیس جمهور».

۱۳۹۶/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...