نسخه چاپی

حجت الاسلام حاجی صادقی:

برنامه های نظامی كشور ارتباطی به تغییر رئیس جمهور آمریكا ندارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برنامه های نظامی ما به خاطر یك فرد در آمریكا پایه ریزی نشده كه با روی كار آمدن یك فرد دیگر، تغییری در آن ایجاد شود.

به گزارش نما حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه تقابل آمریکا با ما بر سر انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و ... نیست، بلکه آنها با اسلام ناب و انقلاب اسلامی که احیا کننده آن در عصر حاضر است مشکل دارند، عنوان کرد: عداوت ریشه ای و بنیادین دولتمردان آمریکا با انقلاب اسلامی ایران، قطعا محدود به موضوع هسته ای نیست و نخواهد بود، کمانکه ظرف چند ماه سپری شده از دوره ریاست جمهوری ترامپ، به خوبی شاهد این رویه بودیم.

وی افزود: موضوع حقوق بشر، موضوع حضور نیروهای مسلح در خلیج فارس و دریای عمان، موضوع رهبری جبهه مقاومت و بسیاری از موضوعات دیگر، از جمله مباحثی بودند که پس از برجام از سوی آمریکایی ها مطرح شدند؛ درست در زمانی که عده ای خیال می کردند اصل و اساس مشکلات آمریکا با ما حل شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه با روی کار آمدن یک فرد جدید در آمریکا، کوچکترین خلل و تغییری در برنامه های جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به وجود نمی آید، خاطرنشان کرد: برنامه های نظامی ما به خاطر یک فرد در آمریکا پایه ریزی نشده که با روی کار آمدن یک فرد دیگر، تغییری در آن ایجاد شود.

۱۳۹۶/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...