نسخه چاپی

امام جمعه موقت اصفهان: برخورد با حقوق‌های نجومی در هاله ای از ابهام

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینكه اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل به خوبی مورد توجه قرار نگرفت، گفت: وضعیت برخورد با حقوق‌های نجومی ‌برای مردم مشخص نشد.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی اظهار داشت: این موضوع برای مردم مشخص نشد که حقوق 7 میلیون تومانی درست است یا حقوق 24 میلیون تومانی که مجلس آن را اعلام کرد، این موضوع و بازگشت آن به بیت المللی موضوعی بود که سال گذشته بی جواب ماند.
به گزارش نما به نقل از تسنیم، وی با اشاره به برخی تخلفاتی که از سوی مسئولان صورت می‌گیرد، افزود: برخی سفرهای شائبه‌دار که رنگ و بوی انتخاباتی دارد، کنار نگذاشتن مدیرانی که کفایت لازم را نداشته و آنها را ذخیره نظام معرفی می‌کنند، همچنین صدور مجوز قانونی برای ورود کالاهایی که در کشور مشابه آن تولید می‌شود از جمله این تخلفات است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه درباره همه این تخلفات باید به مردم پاسخگو بود، گفت: اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت نمی‌گیرد، به عنوان مثال ورود اجناس و کالاهایی خارجی که مشابه داخلی آن موجود است سبب تعطیلی کارخانه‌ها و بیکار شدن جوانان این کشور می‌شود که مسئولان باید پاسخ مناسبی به آن بدهند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: مردم باید اطلاعات صحیح را کسب کنند تا انتخاب آنها بر مبنای روشنگری باشد، انتخاب اصلح موضوعی مهم است و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم خود نیز باید مطالبه‌گر باشند، مسئولی باید انتخاب شود که به عنوان مثال اگر برادر او مرتکب تخلفی شد عقیل وار با او برخورد کند.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان اصلی برای تقویت نظام است، حضور مردم نخستین اولویت است و موضوع بعد رقابت سالم و دوری از تخریب است، کاندیداهای انتخابات باید مراقب بوده تا خاطرات تلخ فتنه 88 تکرار نشود و در زمین دشمن بازی نکنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل به خوبی مورد توجه قرار نگرفت، موضوعی که باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به آن پرداخت ارائه تسهیلات بدون سودهای کلان است، تولید و اشتغال در این راستا تقویت می‌شود و با قاچاق نیز برخورد خواهد شد، باید تولیدات داخلی حمایت شوند و این به معنی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا گفت: نقض برجام یک اتفاق تلخ در بعد خارجی است، عاقلانه عمل کردن در برابر این بدعهدی باید مورد توجه قرار گیرد، باید از طرف مقابل به صورت مکتوب نقض کردن را اقرار گرفت، سپس برای جهان رسانه‌ای و برجام متوقف شود.

۱۳۹۶/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...