نسخه چاپی

حاجی‌بابایی: اشرافی‌گری و تبعیض مورد پذیرش جامعه نیست

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: جامعه خوی اشرافی‌گری و تبعیض را نمی‌پذیرد و اینكه كسانی در سختی بوده و برخی دیگر زندگی و شیوه اشرافی داشته باشند ناپسند است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اراک با اشاره به جانفشانی شهد ا در طول تاریخ اظهار داست: ما در طول انقلاب اسلامی صدها هزار شهید و جوان تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که در لبیک به ندای ولایت که امتداد امامت است جان خود را فدا کردند.

وی افزود: اما سوال اینجاست آیا ما در مسیر حرکت در راه شهدا که همان معرفی راه خدا و اهل بیت(ع) بود موفق بوده‌ایم؟ باید در جواب این سوال گفت ما موفق شدیم در دنیا انقلابی را به راه بیاندازیم که به عنوان اردوگاه مستضعفین شناخته شویم.

حاجی بابایی تصریح کرد: شهدای ما در زمان شهادت عاشق این بودند که رو به کربلا بوده و با سلام به حضرت سیدالشهدا(ع) به شهادت برسند و ثمره خون آن شهدا امروز این شد که سال به سال شاهد یک پیاده‌روی حماسی، عاشورایی، علوی و حسینی در روز اربعین هستیم.

وی اضافه کرد: روزی حرم مطهر اهل بیت(ع) را تخریب کردند و گندم کاشتند و اجازه نمی‌دادند کسی از چندصدمتری قبر پاک اهل بیت(ع) عبور کند و زمان صدام همین کار اتفاق افتاد ولی امروز به برکت خون پاک شهدا مکتب امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت(ع) زنده شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام دنیا جمع شدند تا در سوریه خون شهیدان و صدای انقلاب اسلامی را سرکوب کنند ولی شهدای مدافع حرم از ایران، حزب‌الله، افغانستان و کشورهای اسلامی جمع شدند و دشمن را شکست دادند و این از برکت خون پاک شهداست.

حاجی بابایی ادامه داد: در لبنان قبل از انقلاب شیعیان محروم‌ترین قشر بودند ولی امروز حرف اول و آخر در لبنان را به برکت خون شهدا، سیدحسن نصرالله و حزب الله می‌زند و امروز در جای جای دنیا به برکت خون پاک شهدا فرهنگ انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) فراگیر شده است.

وی بیان کرد: در داخل کشور به برکت انقلاب اسلامی میلیون‌ها جوان پاک و انقلابی داریم که از ایران برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه می‌رود که این تربیت اسلامی ثمره جانفشانی و خون پاک شهداست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات امروز در مسیر حرکت انقلاب گفت: این مشکلات درخور انقلاب نیست و باید براساس حرکتی انقلابی‌گری و جهادی کنار هم قرار گرفته و با اراده مستحکم حرکت کرده و هرآنچه در مسیر انقلاب مورد غفلت انجام گرفته را اصلاح کنیم زیرا جامعه خوی اشرافی‌گری و تبعیض را نمی‌پذیرد و اینکه کسانی در سختی بوده و برخی دیگر زندگی و شیوه اشرافی داشته باشند ناپسند است بنابراین اینها مورد نقد و اعتراض مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید قرار گرفت.

وی افزود: قابل پذیرش نیست با این ظرفیت‌ها این حجم جوانان بیکار وجود داشته باشد و همان‌طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد مگر آن مشکل حل شدنی است و مردم باید با روحیه انقلابی و جهادی تلاش کنند و دو اصل مهم در کشور وجود دارد که همه مشکلات و کمبودها را پوشش داده و آن دو اصل رهبری فرزانه و حکیم و مردم بصیر هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به موضوع موشکی و دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: ما در بحث موشکی شاهد رشد و پیشرفت و اقتدار کامل هستیم اما چرا در این بخش موفق بوده‌ایم اما در بخش خودروئی موفقیتی نداشتیم و چرا در برخی زمینه‌ها مثل اقتصاد دچار رکود هستیم؛ چرا نباید اقتصادمقاومتی باقدرت پیگیری و اجرایی شود؟

وی بیان کرد: در سال گذشته با دستور و عنایت مقام معظم رهبری برنامه ششم در مجلس با 6 ماه کار شبانه روزی تدوین، قانونی و ابلاغ شد که در این برنامه ایجاد عدالت، رفع بی عدالتی‌ها، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی و توجه به اشتغال پیگیری می‌شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: فرماندهان اقتصاد مقاومتی باید پیش از مردم در وسط میدان عمل باشد و باید فاصله طبقاتی از بین برود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 6 میلیون نفر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) هستند که از فروردین ماه امسال هزینه حمایتی پرداختی به این افراد رشد خواهد یافت و این انقلاب براساس آن شکل گرفت که یار و یاور محرومان باشد.

۱۳۹۶/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...