نسخه چاپی

یورش نیروهای امنیتی سعودی به شهرك «العوامیه»

در جریان یورش نیروهای امنیتی سعودی به شهرك شیعه‌نشین «العوامیه» در شرق عربستان دو جوان شیعی این منطقه به شهادت رسیده و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش نما، براساس اعلام وزارت کشور عربستان سعودی در جریان یورش نیروهای امنیتی سعودی به شهرک «العوامیه»، در استان شیعه نشین «قطیف»، واقع در شرق عربستان دو جوان عربستانی به شهادت رسیده و ۴ نفر دیگر مجروح شدند.

پایگاه خبری العهد نوشت: وزارت کشور عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که «نیروهای امنیتی این کشور به یکی از مزارع منطقه العوامیه که گزارش شده بود، عناصر تروریستی [جوانان العوامیه] آن را به کانون برنامه ریزی و اقدام و فعالیت تروریستی [مبارزه علیه رژیم سعودی] مبدل کرده بودند، یورش بردند».

براساس ادعاهای وزارت کشور سعودی «نیروهای امنیتی در معرض شلیک از سمت مرزعه همجوار قرار گرفتند که به آتش آنها پاسخ داده شده و طی درگیری رخداده دو نفر کشته شدند».

بیانیه وزارت کشور سعودی تصریح می‌کند که «یکی از جوانان به شهادت رسیده از خاندان «نمر» است و به همراه شهید دیگر این حادثه و مجروحان، دارای پیشینه‌ فعالیت‌های تروریستی و اقدامات جنایی [مبارزات ضد نظام سعودی] بوده و در محل بازداشت آنها، مواد منفجره کشف و ضبط شده است».
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...