نسخه چاپی

عدم توانایی عربستان از رویایی با ایران

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به نقشه آمریكا و عربستان و امارات و مزدوران آن‌ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاكید كرد كه مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از كشور ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی اماراتی می‌خواهد سرزمین، جزایر، شهرهای ما و باب‌المندب را که یکی از مهمترین گذرگاه‌های دریایی در جهان به شمار می‌رود، از ما بگیرد.
به گزارش نامه نیوز، وی طی سخنانی به مناسبت اولین جمعه ماه رجب گفت: دشمنان می‌خواهند وارد جامعه ما بشوند و از طریق تهاجم فرهنگی چهره اسلام را تخریب کنند.

الحوثی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی تلاش می‌کند هویت ما را نابود کند، افزود: ائتلاف متجاوز سعودی با دشواری زیادی در نبرد خود علیه ما روبه رو است و این نبرد نبردی سیاسی نیست، زیرا آن‌ها می‌خواهند ملت ما را به بندگی بگیرند و بر ما تسلط یابند.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی، انسانیت، دین و کرامت مزدوران را از آن‌ها خریده‌اند تاکید کرد: اگر ارزش‌ها و اصول را از ما بگیرند یعنی اینکه ما آنچه را ائتلاف متجاوز می‌خواهد قبول کرده‌ایم و مانند مزدوران، مزدور آمریکا و یارانش شده‌ایم.

وی با تاکید بر آمادگی برای تبادل اسرا گفت: امارات از یک قرارداد بزرگ تبادل اسرا جلوگیری کرد.

الحوثی با بیان اینکه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از نبرد ساحل حمایت می‌کنند، از همه قبایل، ارتش و کمیته‌های مردمی و جوانان این کشور خواست که تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن از نبرد ساحل حمایت کنند.

وی با اشاره به نقشه آمریکا و عربستان و امارات و مزدوران آن‌ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاکید کرد که مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از کشور ادامه دارد.

الحوثی خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: همه آنچه در یمن انجام می‌دهید به خاطر اسرائیل است، و اقدمات شما تاثیری بر ایران نمی‌گذارد. شما از ایران مستقیما سیلی می‌خورید. عربستان سعودی از خوردن سیلی مستقیم از ایران می‌ترسد و بنابراین جرات رویارویی با ایران در عراق یا سوریه را ندارد.

رهبر انصارالله ضمن قدردانی از مواضع ایران گفت: ایران با یمن همبستگی می‌کند و مواضع آن درخشان است.

الحوثی گفت: نشست سران عرب نشست اموات بود و مساله محوری امت اسلامی یعنی مسأله فلسطین برای آن‌ها اهمیتی ندارد و اعراب مسأله فلسطین را فراموش کرده‌اند.

۱۳۹۶/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...