نسخه چاپی

تركیه روزانه 50 كانتینر لباس وارد ایران می كند

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: روزانه ۵۰ كانتینر لباس از تركیه وارد ایران می‌شود، این در حالی است كه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز نخست نوروز تأكید كردند كه وقتی از مبارزه با قاچاق صحبت می‌كنیم باید جلوی ورود اینگونه كانتینرها را گرفت.

اکبر ترکی، با بیان اینکه مشکل اصلی مردم ما معیشت و بیکاری است، اظهار داشت: امروز مرزهای واقعی کشور ما در لبه مدیترانه است و امروز از ایران در خارج از مرزها حراست می‌کنیم، پس مشکلات اقتصادی را نیز خود می‌توانیم حل کنیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وی افزود: جوان‌های ما با علم و فناوری که داشته و دارند می‌توانند به راه حل برطرف کردن مشکلات اقتصادی برسند، باید به دنبال تولیدات داخلی رفت و سرفصل‌های سخنان رهبر معظم انقلاب را در این زمینه مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس تصریح کرد: دولتی‌ها گله‌مند هستند که برنامه ششم را نمی‌شود اجرا کرد چون به شکلی ایده‌آل نوشته شده است، ما می‌گوییم 50 درصد باید اجرا شود، باید بدانیم که برنامه ششم در مسیر انقلاب و مردم نوشته شده و امیدواریم با اجرای آن کارهای بزرگی رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرط حکومت اسلامی عدالت است، پس منابع باید در شهرستان‌ها به صورت عادلانه تقسیم شود تا مناطق محروم نیز از منابع بهره‌مند شوند، به عنوان مثال در سراسر ایران باید از آب شرب استفاده کرد، برنامه ما این است که آب شرب بهبود یافته و مسئله آب آشامیدنی منطقه کاملا حل شود.

ترکی با اشاره به بحث اشتغال گفت: رهبر معظم انقلاب به راکد بودن تولید اشاره کرده و عنوان کرده‌اند که بررسی شود که آیا عدد و رقم‌های بیان شده درست است یا خیر.

وی افزود: روزانه 50 کانتینر لباس از ترکیه وارد ایران می‌شود، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز نخست نوروز تأکید کردند که وقتی از مبارزه با قاچاق صحبت می‌کنیم باید جلوی ورود اینگونه کانتینرها را گرفت، با این حال افرادی به ما مراجعه کرده و می‌گویند که دستگاه‌های امر چند پتو و چند لباس را به عنوان قاچاق از ما گرفته‌اند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با اشاره به دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این دیدار عنوان کردیم اگر کسی 10 جریب زمین داشته باشد و 150 متر آن را ویلا بسازد، آیا این موضوع اشکال شرعی دارد که گفتند خیر، این در حالی است که روی صحبت پیرامون زمین خواری با اینگونه مسائل نیست.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات مسائل به جای دیگری برده می‌شود که اشتباه است، در صورتی که باید به گونه‌ای تصمیم گیری کرد تا مسائل و مشکلات مردم برطرف شده، حق آنها تضعیف نشده و راهکارهای مناسب برای مشکلات اندیشیده شود.

ترکی اظهار داشت: حقوق ابتدایی مردم ما بر اساس عدالت اگر تا 60-70 درصد داده شود دست هر دولتی که باشد را می‌بوسیم اما اگر عدالت رعایت نشود تا پایان از حق مردم دفاع می‌کنیم.

وی گفت: راه آهن اصفهان- داران- ازنا از چندین سال پیش قرار است اجرا شود، همان طور که راه آهن سریع السیر اصفهان – قم – تهران مورد تاکید است و باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود راه آهن اصفهان- داران- ازنا نیز باید در اولویت مسئولان قرار گیرد

۱۳۹۶/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...