نسخه چاپی

محدویت كشور چیزی از قدرت دفاعی ما كم نمی كند

رئیس كمیته دفاعی مجلس نهم با بیان اینكه آمریكایی‌ها نمی‌توانند هیچ نقطه‌ای از جهان را امن كنند و البته نیت این كار را هم ندارند و هرجا كه وارد شدند، ناامنی‌های گسترده‌ای را به ملت‌ها وارد و ملت‌های وسیعی را آواره كردند.

به گزارش نما سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند هیچ نقطه‌ای از جهان را امن کنند و البته نیت این کار را هم ندارند و هرجا که وارد شدند، ناامنی‌های گسترده‌ای را به ملت‌ها وارد و ملت‌های وسیعی را آواره کردند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره برای توجیه حضورشان در مناطقی مثل خلیج فارس از یک تهدید ساختگی استفاده می‌کنند تا حضور مستقیم‌شان را در منطقه اعمال کنند و یک فضای روانی برای دولت‌های متحد آمریکا ایجاد می‌کنند و با برگزاری رزمایش مشترک با آنها سعی می‌کنند همیشه دامنه اقتدار آن کشورها را در حدی نگه دارند که تسلط سیاسی خودشان بر آنها برقرار باشد.

رئیس اسبق اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: ما قاطعانه و قدرتمندانه به گسترش قدرت بازدارنده خود ادامه می‌دهیم و رزمایش‌هایمان را طبق برنامه از پیش تعیین شده و مصالح سیاسی و نظامی برگزار می‌کنیم و در این مسیر هیچ‌گونه محدودیتی در قدرت ما اثر ندارد.

سردار کوثری در پایان گفت: اگر آمریکایی ها بخواهند خود را در قامت یک تهدیدکننده برای جمهوری اسلامی ایران ظاهر کنند، باید بدانند که ما برای آنها بسیار وحشت آفرین خواهیم بود.

۱۳۹۶/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...