نسخه چاپی

در هفته نهم ليگ برتر فوتبال

همه به صدر می‌رسند جز پرسپولیس

عکس خبري -همه به صدر مي‌رسند جز پرسپوليس

در دو بازی پایانی هفته نهم لیگ برتر سه تیم شانس صعود به صدر جدول را دارند و در این بین فقط پرسپولیس است كه چنین شرایطی را ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، از هفته نهم لیگ برتر دو بازی سپاهان با پرسپولیس و نفت تهران با صبای قم باقی مانده که این دو دیدار فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

*سپاهان- پرسپولیس؛ کرانچار در اندیشه صد، ژوزه در انتظار معجزه

دیدار سپاهان و پرسپولیس همیشه جذابیت ها و حاشیه های خاص خود را داشته است. سپاهان به تازگی گرد خستگی از لیگ قهرمانان آسیا را از تن بیرون کرده و تساوی با الاهلی در خانه به طور حتم انرژی این تیم را تا حدودی گرفته است. شاگردان کرانچار در لیگ برتر هم پرنوسان ظاهر شده اند. تیمی که می خواهد برای قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی بجنگد گاهی در گلزنی چنان به مشکل می خورد که از دفاع هم غافل می شود.

حضور محمدرضا خلعتبری هم نتوانسته مشکلات گلزنی زردپوشان را حل کند. البته سپاهان باید خوش شانس باشد که در چنین شرایطی با پرسپولیسی بازی دارد که حتی خوش بین ترین هوادار این تیم هم دیگر امیدی ندارند. در این بین تنها کسی که خیلی امیدوارانه شرایط را بررسی می کند باشگاه و ژوزه هستند.

این روزها بحث حضور یحیی گل محمدی سرمربی فعلی صبای قم در جمع سرخپوشان به عنوان دستیار ژوزه مطرح است و سؤال این است که آیا گل محمدی می تواند پرسپولیس را از این بحران پیچیده خارج کند یا خیر. گفته می شود گل محمدی بعد از این بازی کارش را با پرسپولیس آغاز می کند.

سپاهان اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و تیم نفت تهران هم صبای قم را نبرد با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین می شود و در سوی دیگر میدان اگر پرسپولیس 3 امتیاز را بگیرد 10 امتیازی شده و به رده دوازدهم جدول می رسد.

* نفت تهران - صبای قم؛ شام آخر یحیی یا لبخند صدر به ابراهیم ‌زاده؟

نفت تهران آهسته و پیوسته راه خود را در لیگ یازدهم پیدا کرده است. منصور ابراهیم زاده توانسته تیمی یکدست بسازد بدون اینکه ستاره ای فوق کهکشانی داشته باشد. این تیم اگر بتواند صبای قم را مغلوب کند می تواند به صدر جدول برسد.

صبا اما وضعیت تراژدیکی دارد. گفته می شود یحیی گل محمدی قصد دارد امروز تکلیف خود را برای حضور در پرسپولیس روشن کند. مسلما بازیکنان صبا با توجه به شرایط پیش آمده انگیزه دارند. صبا می تواند با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول برسد و شاید همین انگیزه برای گل محمدی کفایت می کند که با پیروزی از صبا جدا شود و تیم را در صدر جدول تحویل مسئولان باشگاه دهد. برگزاری این مسابقه با توجه به تصمیمات چند باره فدراسیون و سازمان لیگ ماجراهای جالبی داشت. باشگاه صبای قم در آخرین لحظات موافقت کرد که این بازی را در ورزشگاه تختی تهران برگزار کند.

* نتایج هفته نهم و برنامه دیدارهای فردا

جمعه 31/6/91

سایپا 2 – 1 پیکان

داماش 0 – 1 راه آهن

تراکتورسازی 5 – گهر زاگرس 0

مس کرمان 1 – 0 ذوب آهن

آلومینیوم هرمزگان 1 – نفت آبادان 1

استقلال 0 – 0 فجرشهید سپاسی

فولاد خوزستان 1 – 0 ملوان

یکشنبه 2/7/91

سپاهان– پرسپولیس – ساعت 18:30 – فولادشهر اصفهان

نفت تهران - صبای قم - ساعت 17:25 - ورزشگاه تختی

۱۳۹۱/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...