نسخه چاپی

گام بعدی ساماندهی بازار مسكن چیست؟

به گزارش نما - باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی می‌گوید: در حال حاضر برای ساخت مسکن میزان تسهیلات قابل قبول است اما نرخ بهره بالایی دارد که رفع این مشکل نیز به وضعیت بانک ها بستگی دارد.

حامد مظاهریان با اشاره به اینکه همزمان با خروج بازار مسکن از رکود زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم می شود افزود: با راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم و نیز با ارائه تسهیلات با نرخ بهره یک رقمی این صندوق با استقبال متقاضیان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه خریداران اصلی در بازار مسکن طی امسال قشر متوسط خواهند بود افزود: متقاضیان با اندوخته های که در صندوق پس انداز یکم داشتند و نیز با دریافت این تسهیلات به بازار خرید می آیند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سرمایه گذاران در بازار مسکن بهتر است برای ساخت مسکن قشر متوسط را هدف قرار دهند و به تحقق اهداف سیاست های بازار مسکن کمک کنند.

مظاهریان اظهار داشت: در حال حاضر تسهیلات مسکن در وضعیت خوبی است به طوری که بیشترین میزان تسهیلات با کم ترین نرخ بهره در این بازار پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت بعدی کاهش نرخ بهره تسهیلات است گفت: در حال حاضر برای ساخت مسکن میزان تسهیلات قابل قبول است ولی با نرخ بالای بهره مواجه است که رفع این مشکل نیز به وضعیت بانک ها بستگی دارد.

۱۳۹۶/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...