نسخه چاپی

فاصله طبقاتی به زندگی مشترك زوج جوان پایان داد

مرد جوان در دادگاه گفت: زندگی‌مان از نظر دیگران آنقدر مطلوب است كه فكر می‌كنند جدایی ما یك شوخی است در حالیكه این فقط ظاهر زندگی‌مان است و در اصل مشكلات زیادی را در این سال‌ها تحمل كرده‌ایم.

به گزارش نمابه نقل ازايسنا، اين زوج با حضور در دادگاه خانواده در حالي كه با آرامش درخواست طلاق توافقي‌ خود را به رييس دادگاه تسليم مي‌كردند، به تشريح دلايل خود براي جدايي پرداختند.

مرد جوان اظهار كرد: از همان ابتدا كه با يكديگر آشنا شديم، تصميم گرفتيم با وجود تمامي مشكلاتي كه در انتظارمان است، ظاهر زندگي‌مان به گونه‌اي باشد كه ديگران تصور كنند ما هميشه خوشبختيم.

زن جوان نيز با بيان اينكه از ابتدا فاصله طبقاتي داشتيم، گفت: خانواده همسرم از نظر مالي در سطح بالايي قرار دارند و همين موضوع باعث به وجود آمدن اختلاف در زندگي مشتركمان شد. البته اين موضوع هيچ‌گاه براي همسرم اهميت نداشت اما بعد از گذشت سه سال از زندگي مشتركمان نتوانستيم خوشبختي را احساس كنيم.

وي مدعي شد: هميشه مقابل ديگران حفظ ظاهر مي‌كرديم تا كسي متوجه نشود مشكلات زندگي كمرمان را خم كرده است. حتي گاهي اوقات خانواده‌هايمان نيز باور مي‌كردند كه ما مشكلي نداريم و با آرامش در كنار هم زندگي مي‌كنيم اما در اصل خانواده شوهرم نتوانستند من را به عنوان عضوي از خود بپذيرند و هميشه با حرف‌هايشان مرا تحقير مي‌كردند.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر اين زن گفت: به همسرم علاقمندم اما مشكلاتمان آنقدر زياد شده است كه ديگر نه مي‌توانيم در كنار هم باشيم و نه مي‌‌توانيم حفظ ظاهر كنيم.

وي گفت: با وجود مشكلاتي كه اوايل ازدواج داشتيم سعي كرديم از نظر ديگران هميشه خوشبخت باشيم و اكنون همه تصور مي‌كنند كه جدايي ما يك شوخي است در حاليكه ديگر نمي‌‌توانيم رفتارهاي يكديگر را تحمل كنيم.

اين مرد جوان يادآور شد: در دو خانواده با فرهنگ‌هاي بسيار متفاوت بزرگ شده‌ايم و نمي‌توانيم خود را مطابق با خواسته‌هاي طرف مقابل هماهنگ كنيم. به همين دليل تصميم به جدايي گرفته‌ايم.

وي گفت: حق و حقوق همسرم را به طور كامل پرداخت خواهم كرد.

در پايان اين جلسه، زن جوان نيز اظهار كرد: من هم به اين جدايي راضي هستم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زوج جوان از آنها خواست تا از طلاق منصرف شوند و به زندگي‌شان ادامه دهند اما زوج جوان اصرار بر جدايي داشتند؛ به همين دليل حكم طلاق توافقي اين زوج صادر شد.

۱۳۹۱/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...