نسخه چاپی

زاكانی: جمهوری اسلامی نیازمند انقلاب سوم است

نماینده سابق مجلس با بیان اینكه باید انقلاب سومی در كشور رقم بخورد، گفت: باید برگردیم و كشور را بر مكتب امام (ره) بسازیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست پرسش و پاسخ منتخبین کمیته‌های اقشار این جبهه با اشاره به اینکه انقلاب کردیم تا زمینه رشد و تعالی انسان‌ها فراهم شود، گفت: امروز با این انقلاب هم مستقلیم و هم غیرمستقل، ما در حوزه سیاسی مستقلیم اما در حوزه فرهنگی نه؛ آزادی که ما داریم در شأن نظام اسلامی نیست که بتوانیم بر عملکرد مسئولان نظارت داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز بعد از ۳۸ سال در مرحله دوم خود متوقف شده است، باید در سودای درونی خود به سمتی حرکت کنیم که ماحصل آن درست گام برداشتن باشد.

زاکانی با بیان اینکه ما راه را اشتباه می‌رویم و باید برگردیم، ادامه داد: باید کشور را بر مکتب امام (ره) بسازیم و انقلاب سوم را رقم بزنیم؛ از هر زاویه دیگری که وارد شویم وصله و پینه کردن کشور است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نظامات کشور ما با نگاه غرب‌گرایانه است که توسط آقای هاشمی با الگوگیری غلط از غرب و استمرار آن در دوران اصلاحات با الگوگیری سیاسی غلط ادامه یافت که نیازمند اصلاح آن هستیم.

وی گفت: باید به خانواده، اشتغال، سلامت، امنیت، مسکن و سایر مواردی که در قانون اساسی به آن تاکید شده است توجه کنیم.

زاکانی تصریح کرد: ۴.۵ میلیون دانشجو در کشور داریم که دو میلیون آن دانشجوی علوم انسانی بوده و کشور مفت و مجانی در اختیار پارادایم‌های غربی است؛ ما به کجا حرکت می‌کنیم؟

نامزد جبهه مردمی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری عنوان کرد: امروز ظرفیت تولید ۱۶ میلیون تن صنایع پایین دستی پتروشیمی داریم که امروز این تولید فقط دو میلیون تن است؛ ما عادت کردیم که خام‌فروشی کنیم و این کار همان مدیران غرب باور است.

زاکانی گفت: مسیر کشور اگر بر مدار اقتصاد مقاومتی قرار گیرد و با قاچاق مبارزه شود کشور متحول خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ میلیون پرونده در دستگاه قضایی تشکیل شده است، آیا کسی می‌تواند کاری کند؟ گفت: فساد و عدم شفافیت در کشور و مشکلات متعدد جوانان، جامعه را به آتش می‌کشید اما ما عادت کردیم کشورمان را به گونه‌ی همان‌ها که افکارشان، افکار پوسیده قبل است اداره کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه موظفیم به خروجی جمنا پایبند باشیم، هرکس که باشد همه متعهد هستند به او کمک کنند؛ جمنا برنامه‌ای است که کشور را بر مدار خود قرار می‌دهد. متاسفانه به خاطر بی‌حوصلگی برخی کشور در این مدار قرار نمی‌گیرد.

۱۳۹۶/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...