نسخه چاپی

قیمت سكه تا پایان فروردین ماه كاهش می یابد

رییس اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند كاهشی قیمت سكه تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایبنا، محمد کشتی آرای درباره وضعیت فعلی بازار طلا و سکه گفت: در روزهای پایانی سال ۹۵ به دلیل افزایش تقاضا، سکه با حباب قیمتی و افزایش قیمت مواجه شد. وی افزود: طبق پیش بینی‌ها با آغاز سال جدید قیمت سکه در روند کاهشی قرار گرفت، اما با افزایش یکباره قیمت جهانی طلا، روند کاهش قیمت سکه نیز متوقف شد. به گفته کشتی آرای، بخشی از سکه هایی که در روزهای پایانی سال گذشته از بازار خارج شده بود، دوباره به بازار بازخواهد گشت و این موضوع، عاملی برای کاهش قیمت دوباره سکه در بازار است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: تا پایان فروردین ماه شاهد ادامه روند کاهش قیمت سکه در بازار خواهیم بود. وی درباره قیمت طلا در بازار نیز گفت: قیمت طلا نیز پیش از ایام پایانی سال ۹۵ هیچگونه حبابی نداشت اما با افزایش قیمت جهانی، قیمت طلا در بازارهای داخلی نیز رو به افزایش است.

کشتی آرای درباره دستورالعمل ابلاغی سازمان استاندارد مبنی بر اینکه تمام طلاهایی که به فروش می‌رسد، باید دارای کدشناسایی و کد ابطال باشند، توضیح داد: با توجه به مسئولیت سازمان ملی استاندارد، در بازرسی‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود، موارد و تخلف هایی به چشم می‌خورد که لزوم ابلاغ چنین دستورالعمل هایی احساس می‌شود. رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: اتحادیه نیز این هشدار را به واحدهای طلافروشی داده که طلاهای فاقد کد، خرید و فروش نشود و از ایام پایانی سال گذشته این دستورالعمل اجرایی شد.

۱۳۹۶/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...