نسخه چاپی

یك تصادف زنجیره‌ای و حاشیه های آن، آزاد شدن فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی

قاضی اصولی صفار آخرین وضعیت پرونده تصادف زنجیره‌ای در مشهد را تشریح كرد و گفت: فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با قرار كفالت آزاد شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، ظهر روز چهارم فروردین سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی 3 تصادف زنجیره‌ای رخ داد که منجر به مصدومیت بیش از 84 نفر و درگذشت یک نفر شد، در این راستا مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار شدند.
قاضی اصولی صفار بازپرس شعبه 410 دادسرای مشهد در پاسخ به سئوال خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان مبنی بر آخرین وضعیت پرونده تصادف زنجیره‌ای در محورهای مواصلاتی مشهد گفت: با توجه به اقاریر متهم ( فرمانده پلیس راه خراسان رضوی)، اظهارات شاهدین عینی، شکایت مصدومان و مجروحان تصادفات و تحقیقات میدانی از محل تصادفات قصور پلیس راه به دلیل عدم اطلاع رسانی و عدم نصب علائم هشدار دهنده محرز بوده و فرمانده پلیس راه خراسان رضوی پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار قانونی کفالت آزاد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص مدیرکل راهداری استان خراسان رضوی که متهم دیگر پرونده نیز است تحقیقات قضایی هچنان ادامه داشته و به مجرد تکمیل تحقیقات در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.
بازپرس شعبه 410 دادسرای مشهد با بیان اینکه مسئولان با در نظر گرفتن حفظ حقوق مردم و وجدان کاری اطلاع رسانی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید از متهم دفاع کرده؛ چراکه این اقدام دخالت در امر قضایی است و جرم محسوب می شود.

۱۳۹۶/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...