نسخه چاپی

اردوغان از انجام عملیات جدید در سوریه خبر داد

به گزارش نما - مهر نوشت: رئیس‌ جمهور ترکیه بدون اشاره به حضور فاقد مجوز نظامیان کشورش در سوریه و نقض حاکمیت دمشق گفت: عملیات «سپر فرات» در سوریه به پایان رسیده و از این زمان به بَعد عملیات های دیگری در راه است.
به گزارش حریت، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه از آمادگی این کشور برای انجام عملیات‌ های دیگر در سوریه خبر داد.

رئیس جمهور ترکیه بدون اشاره به حضور فاقد مجوز نظامیان این کشور در سوریه و نقض حاکمیت دمشق در این باره اعلام کرد: مرحله اول عملیات «سپر فرات» در سوریه را با پاکسازی تروریست ها در «الباب» به اتمام رساندیم!

«رجب طیب اردوغان» بدون اشاره به حضور نظامیان ترکیه که بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از حکومت قانونی سوریه از ۲۴ آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی در قالب عملیات موسوم به «سپر فرات» در شمال سوریه به سر می برند، اعلام کرد: این عملیات به پایان رسیده است و از این زمان به بَعد عملیات های دیگری در راه است.

وی افزود: برای عملیات های جدید نام های دیگری می گذاریم. برای گروه های تروریستی از قبیل «ی پ گ» (یگان های مدافع خلق)، «پ ک ک»، داعش و «فتو» (طرفداران فتح الله گولن) خبرهای غافلگیرگننده ای داریم.

گفتنی است ترکیه از ۲۴ آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از حکومت قانونی سوریه با هدف اعلامیِ مبارزه با تروریست های داعش، اما با تمرکز بر سرکوب شدید کردهای سوریه و عقب راندن آن ها به شرق رود فرات، به عملیات نظامی خود موسوم به «سپر فرات» مبادرت ورزیده بود.

۱۳۹۶/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...