نسخه چاپی

مصاف ملی‌پوشان با مصر قبل از بازی با كره جنوبی

تیم ملی فوتبال ایران در یك دیدار تداركاتی به مصاف تیم ملی مصر می‌رود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پايگاه اينترنتي روزنامه‌‌ اهرام مصر خبر داد، تيم ملي فوتبال اين كشور در روز ۱۲ اكتبر (۲۱ مهر) با تيم ملي فوتبال ايران يك ديدار دوستانه را برگزار خواهد كرد.

اين سايت نوشته است پس از اين كه ديدار تداركاتي تيم ملي مصر با برزيل لغو شد، ديدار دوستانه با ايران قطعي شده و فدراسيون فوتبال اين كشور هم روز جمعه اين خبر را تاييد كرده است.

عامر حسين يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال مصر در اين باره، گفت: تيم ملي فوتبال مصر در روز ۱۲ اكتبر در امارات به مصاف ايران مي‌رود و چهار روز بعد با تونس ديدار خواهد كرد. قرارداد برگزاري اين دو بازي هم در دو روز آينده منعقد خواهد شد.

قرار است تيم ملي فوتبال مصر در ماه اكتبر يك اردوي آماده سازي را در امارات برگزار كند. با اين حال مصر تا ماه فروردين سال آينده در هيچ رقابت رسمي شركت نخواهد كرد. اين تيم در گروه G رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل منطقه آفريقا با دو پيروزي مقابل موزامبيك و گينه و كسب شش امتياز در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش ايسنا، اين در حالي است كه تيم ملي ايران طبق برنامه قبلي قرار بود در اين تاريخ به مصاف كره شمالي برود كه كي‌روش درخواست كرده بود اين بازي برگزار نشود. تيم ملي فوتبال ايران در چهارمين ديدار خود در گروه A مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ روز ۲۵ مهر در ورزشگاه آزادي ميزبان كره جنوبي خواهد بود.

۱۳۹۱/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...