نسخه چاپی

كاهش ۳۵ درصدی شرارت‌ها در نوروز

به گزارش نما - ایلنا نوشت: فرمانده پلیس تهران بزرگ از کاهش 35 درصدی شرارت‌ها در ایام نوروز خبر داد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیدان محسن طهماسبی و مجید خدابنده‌لو، گفت: در بامداد 12 فروردین سال جاری در یکی از ایست بازرسی‌هایی که توسط ماموران ناجا ایجاد شده بود، زمانی که ماموران ناجا به یک خودرو مشکوک شدند و دستور توقف دادند، سرنشینان این خودرو توجهی به ایست ماموران ناجا نکردند و پس از آن در یک عملیات تعقیب و گریز دو تن از ماموران ناجا به نام‌های محسن طهماسبی و مجید خدابنده‌لو به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دو تن از سرنشینان خودرو که پیش از این سابقه داشتند توسط پلیس دستگیر شدند و روال قانونی پرونده آنها در حال پیگیری است.

فرمانده پلیس تهران بزرگ با اشاره به کاهش تخلفات در عید نوروز خاطرنشان کرد: پلیس تهران در عید نوروز همه تلاش خود را انجام داد تا امنیت تهران به خوبی حس شود. در تعطیلات نوروز ما با کاهش 35 درصدی شرارت‌ها و همچنین کاهش 35 درصدی فوتی‌ها روبرو بودیم. همچنین در نوروز 96 افزایش سرقتی نداشتیم.

او در خصوص تهدیدات تروریستی که توسط یک نفر در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: ما تاکنون تهدید جدی نداشتیم. پلیس تهران آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

۱۳۹۶/۱/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...