نسخه چاپی

واكنش سفیر كشورمان در روسیه به حادثه سن‌پترزبورگ

سفیر تام الاختیار كشورمان در مسكو به حمله تروریستی سن پطرزبورگ واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو با انتشار این تصویر در کانال تلگرام خود نسبت به حمله تروریستی سن پترزبورگ نوشت:

واقعه دیروز در پایتخت شمالی روسیه از جهات مختلف موجب بهت و شگفتی در روسیه شد.مردم این کشور نزدیک به پانزده سال بود که دیگر شاهد تهدید و انفجار جدی نبودند و آرامش و امنیت وجهه غالب وضعیت اجتماعی بود.از سوی دیگر اینگونه تهدیدات در گذشته نیز بیشتر در مسکو یا جنوب روسیه رخ می داد و وقوع عملیات تروریستی در سن پترزبورگ یک پدیده جدید است.
این اتفاق در مترو شهر سن پترزبورگ به این دلیل که از جمله شهرهای مورد توجه گردشگران در دنیاست و به جهت وجود رودخانه ها و کانال های آبی، عمیق ترین مترو جهان را دارد بیشتر توجه جهانیان را جلب کرد.

حادثه دلخراش مترو سن پترزبورگ نشان داد تهدیدات امنیتی و تروریسم در جهان معاصر حد و مرز نمی شناسد و مبارزه با آن به عزم جدی همه کشورها و به ویژه توجه به علل و عوامل رشد این پدیده نیازمند است.
کشتن عده ای انسان بی گناه با هر هدفی که صورت گیرد، محکوم و مردود است.این حادثه تلخ را به ملت و دولت روسيه و همچنین بازماندگان کشته شادگان این حادثه تسلیت می گویم و امیدوارم روسیه و دیگر کشورهای جهان دیگر هرگز شاهد ریختن خون بی گناهان نباشد.

۱۳۹۶/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...