نسخه چاپی

صلابت ملی و سیلی سخت

محمد كاظم انبارلویی

1- حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي راي ديروز نمادي از عزم و صلابت ملي در دفاع از جمهوريت نظام بود .
ديروز با هر راي، خون تازه اي به رگهاي حيات مردم سالاري ديني در ايران تزريق شد .
ديروز ميليون‌ها ايراني با شوق و اشتياق به پاي صندوقهاي راي آمدند تا روح تازه اي به كالبد انقلاب اسلامي در دهه چهارم حيات جمهوري اسلامي بدمند .
مردم آمدند تا با راي خود پاسخي قاطع به "تحريم "ها و "تهديد"ها بدهند .
ديروز حماسه سازان بدر و خيبر آمده بودند تابگويند ما در " شعب ابي طالب " نيستيم وهر راي يك مشت بر دهان صهيونيستهاي شرور در منطقه و جهان است .
صداي ميليون‌ها راي دهنده ايراني ديروز به گوش استكبار جهاني رسيد .
مردم آمده بودند از فارس تا مازندران و گيلان ، از بلوچستان تا آذربايجان‌، از كردستان تا كرمان ، از بوشهر تاخراسان و ... تا امنيت ملي و اقتدار ملي را به رخ دشمنان اسلام بكشند .
يك راي دهنده با بصيرت در استان البرز در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه از او پرسيد براي چه راي مي دهي گفت : " آمده ام تا باراي خود گزينه هاي روي ميز جنگ افروزان آمريكا را به زير ميز بكشم!" اين حرف خيلي از راي دهندگان بود .
مردم ديروز آمدند تا به " حق" خود در شكل گيري مجلس نهم و درتصميم گيريها و تصميم سازيها در سطح ملي برسند .
مردم ديروز آمدند تا به تكليف خود در صيانت از جمهوريت نظام عمل كنند و اراده دشمنان نظام در مقابله با جمهوريت نظام را زير پا خرد كنند .
مشاركت گسترده مردم سيلي سخت به استكبار جهاني و نشانه اي از عزم ملي و صلابت دشمن شكن آنان بود .
2- ساعات پاياني روز جمعه 12 اسفند زنگ پايان رقابت ها به صدا در آمد و آغاز رفاقت براي همكاري و هم انديشي براي پيشرفت كشور و خدمت بيشتر به مردم آغاز شد .
هر كس كه توانسته است اعتماد مردم را به دست آورد و به مجلس راه يابد بر طبق قانون اساسي " نماينده ملت " است و بايد وفق زايد سوگند نمايندگي به عنوان نماينده ملت از حريم اسلام و انقلاب و مباني جمهوري اسلامي پاسداري كند . او بايد به استقلال و اعتلاي كشور و حقوق ملت و خدمت به مردم پايبند باشد . نگاهي به فهرست و اضلاع رقابت در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي نشان مي دهد اكثريت نامزدها گفتمان پيشرفت و خدمت و عدالت را پذيرفته اند وحتي درفهرست اصلاح طلب ها همين گرايش ديده مي شود . بنابراين هيچ نگراني از تركيب آينده مجلس وجود ندارد . قطعا نمايندگان راه يافته به مجلس دغدغه پيشرفت كشور و خدمت به مردم را دارند .
مجلس نهم قطعا آهنگ وحدت و همگرايي را در كشور شتاب مي بخشد .
مشاركت گسترده مردم در اين انتخابات پيروزي گفتمان پيشرفت و خدمت در برابر گفتمان آشوب ، تفرقه و اختلاف را واتاب داد.
جريان فتنه با كوبيدن بر طبل تحريم براي هميشه در ذهن مردم ما دفن شد . آنها نشان دادند همصدايي با آمريكا و انگليس را به همصدايي با ملت ترجيح مي دهند.
اميد مي رود با پايان يافتن راي گيري و اعلام نتايج ، قطار اصولگرايي فقط درريل پيشرفت، خدمت و عدالت سرعت بگيرد تا قله هاي افتخار و عظمت را ملت ايران يكي پس ازديگري طي كند.
3- انانيت و نحنانيت به بصيرت ، اخلاص و ولايتمداري آسيب
مي زند . منيّت سم همگرايي و وحدت است . اميد است اصولگرايان با پايان يافتن رقابت ها آنچه در كوران انتخابات نهم تحت عنوان " جبهه ها" ظهور يافت را فراموش كنند و در يك " جبهه " آن هم " جبهه ولايت " گردهم آيند . دشمن به ظرفيت هاي بزرگي كه در جريان اصولگرايي تحت نامهاي مختلف ظهور يافته طمع دارد. دشمن مي خواهد تخم اختلاف و تشتت را درون شكافهاي اصولگرايي بكارد و همان بلايي را كه سر اصلاح طلبان آورد بر سر اصولگرايان بياورد .
خط نفوذ دشمن در ميان اصولگرايان تقويت منيّت هاست. كسي كه دل درگرو ولايت و مردم دارد بايد ازمنيّت هاي سياسي فاصله بگيرد و ظرفيت هاي بزرگي كه در طيف وسيع اصولگرايي پديد آمده را در خدمت مردم و ولايت به كار گيرد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...