نسخه چاپی

مختارپور و حجتی صاحب مدال برنز شدند

روز سوم از رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان با كسب دو مدال برنز و راهیابی یك بانوی سانداكار كشورمان به دیدار پایانی رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، در ادامه این مسابقات که در ماکائو جریان دارد مهدی مختارپور در بخش تالو پنجمین مدال را برای تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان به ارمغان آورد. مختارپور برای اجرای فرم "چیانگ شو" رده سنی 12 تا 15 سال با کسب امتیاز 32/9 در مکان سوم قرار گرفت و به نشان برنز دست پیدا کرد. در این فرم نماینده آمریکا با امتیاز 40/9 به مدال طلا دست یافت و نماینده هنگ کنگ با امتیاز 37/9 صاحب نشان نقره شد.

در بخش ساندا سارا حجتی که در وزن 52- کیلوگرم مسابقات با غلبه بر نمایندگان هند و ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شده بود، در این مرحله به مصاف ووشوکاری از چین رفت و با شکست در این دیدار در رده سوم ایستاد و به مدال برنز جهان بسنده کرد.

همچنین در وزن 60- کیلوگرم زهره شه‌پری که بعد از استراحت در مرحله نخست "سارا مونترو" از فرانسه را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر "حبیبه صالح" از ترکیه جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد. وی برای کسب مدال طلا به دیدار "یاسمین احمد" از مصر خواهد رفت.

تیم ملی ووشوی کشورمان در چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان تا به این لحظه یک مدال، یک نقره و یک برنز توسط سپیده شاکریان و یک مدال نقره توسط سهیل محمودی و دو مدال برنز توسط مختارپور و حجتی کسب کرده است.

این دوره از مسابقات با حضور 408 ووشوکار از 41 کشور جهان در ماکائو جریان دارد و عصر فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.

۱۳۹۱/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...