نسخه چاپی

میرسلیم در نشست انتخاباتی حزب مؤتلفه:

نمی‌خواهیم فرصت‌سوزی‌ها ۴ سال دیگر ادامه یابد/ باید شایسته‌سالاری را در كشور پیاده كنیم

عکس خبري -نمي‌خواهيم فرصت‌سوزي‌ها ? سال ديگر ادامه يابد/ بايد شايسته‌سالاري را در کشور پياده کنيم

رئیس شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأكید بر اینكه نباید روند فرصت‌سوزی‌های گذشته در ۴ سال آینده نیز ادامه یابد، گفت: اگر می‌خواهیم آینده روشن باشد باید به سراغ پیاده‌سازی شایسته‌سالاری باشیم.

به گزارش نما، مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز در نشست انتخاباتی این حزب که در مجموعه شهدای مؤتلفه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی سالم و شاداب در کشور ما می‌تواند این کشور را به جایگاه رفیعی که امام(ره) برای رسیدن به آن ما را تشویق کرد، برساند و ما وارثان امام(ره) هستیم و باید به توصیه‌های ایشان عمل کنیم.

میرسلیم با بیان اینکه جا برای یأس و ناامیدی نیست، ولی ظرفیت سعی و تلاش فراوان است، گفت: دست هر که را به انقلاب اعتقاد دارد از رهبری تبعیت می‌کند و به قانون احترام می‌گذارد، می‌فشاریم.

وی افزود: به عنوان شیفتگان قدرت وارد صحنه نمی‌شویم، بلکه برای خدمت کردن که متأسفانه در سال‌های گذشته نتوانسته به‌خوبی عرضه شود و معطل مانده است، به صحنه آمده‌ایم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ما با توکل به خدا وارد صحنه شدیم و نباید به سراغ بیگانگان برویم که در این صورت در قیامت شرمسار خواهیم شد و هر کس در جمهوری اسلامی به بیگانگان امید داشته باشد، به زمین می‌خورد.

میرسلیم با تأکید بر اینکه ما برون‌گرا هستیم و این یعنی مبادله فناوری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اما این به معنی تبعیت نیست، چون ما از پیامبر اکرم(ص) تبعیت می‌کنیم نه از بیگانگان و افتخار ما این است که الگوی ما ائمه(ع) هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما اعتراض کردند که در بین بحران‌هایی که برای ما آفریدند، رهبر انقلاب به بهترین شکل ایران و منطقه را مدیریت کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار تأسف از اینکه فرصت‌ها در کشور از دست رفته است، افزود: دلمان نمی‌خواهد فرصت‌سوزی‌ها در چهار سال آینده نیز ادامه پیدا کند و کسی نباشد که به رهبری بگوید «لبیک، ما آمده‌ایم».

میرسلیم تأکید کرد: مؤتلفه به من گفت بیا و من آمدم، البته اعتقاد ما در مؤتلفه این نیست که یک نفر بیاید و نجات‌بخش باشد و ما با پرچم‌داری رهبر انقلاب می‌توانیم موفق باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه ابزار موفقیت، نیروی شاداب، معتقد، منظم، قانونمدار و با مدریت شایسته است، خاطرنشان کرد:‌ اگر می‌خواهیم آینده روشن باشد باید به دنبال پیاده‌سازی شایسته‌سالاری باشیم.

۱۳۹۶/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...