نسخه چاپی

هدایت الله خادمی در گفتگو با نما:

ركود ‌اقتصادی دولت یازدهم در تاریخ كشور بی‌سابقه است

عکس خبري -رکود ‌اقتصادي دولت يازدهم در تاريخ ايران بي‌سابقه است

عضو كمیسیون انرژِی مجلس گفت: تقریبا بدترین ركود اقتصادی را در تاریخ ایران این روزها مشاهده می كنیم.


هدایت الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغ ملک در خانه ملت، و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با نام گذاری سال جاری گفت: مقام معظم رهبری به درستی مشکلات کشور را رصد و از نزدیک مشاهده می کنند و در جهت برطرف کردن معضلات راهکارهایی را به مسئولان ارائه می دهند.
وی در ادامه بدترن وضعیت کنونی کشور را عدم وجود تولید و اشتغال در کشور دانست و افزود: تقریبا بدترین رکود اقتصادی را در تاریخ ایران این روزها مشاهده می کنیم.
این نماینده باغ ملک و ایذه در خانه ملت ادامه داد: برای برون رفت از رکود فزاینده در کشور مسئولان باید به تولید توجه بیشتری داشته باشند چرا که اگر بر روی این موضوع پافشاری کنیم به سمت کشور توسعه یافته قدم بر خواهیم داشت وگرنه کشوری خواهیم بود که روز به روز منابع مالی و خدادای را از دست می دهیم و تولید اشتغال و ارزش افزوده ای در این کشور صورت نمی گیرد و کارایی نخواهیم داشت.
خادمی تصریح کرد: معتقدم مقام معظم رهبری با تیز هوشی بر اجرای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اصرار فرمودند.
عضو کمیسیون انرژِی مجلس در ادامه بیان کرد: به عنوان یک نماینده معتقدم باید اقتصاد مقاومتی آنقدر ادامه پیدا کند تا ما بتوانیم از این وضعیت بد اقتصادی رهایی پیدا کنیم.
وی اقتصاد مقاومتی را افزایش راندمان اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه کردن به توان داخلی است که متاسفانه در طی این چند سال به این موضوع از سوی مسئولان اجرایی توجه نشده و مقام ومعظم رهبری چندین سال بر این موضوع پافشاری کرده اند اما مدیران کشوری نتواستند به درخواست رهبری بخوبی جامع عمل بپوشانند.
خادمی بیان کرد: این که گفته می شود مسئولان عزم و انگیزه ای برای انجام و اجرای اقتصاد مقاومتی ندارند متاسفانه واقعیتی است که در میان مسئولان وجود دارد.
نماینده باغ ملک و ایذه گفت: اگر مسئولان می خواهند موضوع اشتغال جوانان را حل کنیم و منابع کشورمان را بیش از این هدر ندهند باید تنها به فکر ایجاد شغل برای کارگارن و تحصیل کردگان کشورهای خارجی نباشند بلکه با تفهیم درست اقتصاد مقاومتی آن را در کشور اجرایی کنیم.
عضو کمیسیون انرژِی مجلس اظهار داشت: امروز مسئولان اجرایی کشورمان شعار اقتصاد مقاومتی را سر می دهند در حالی که شاهد هستیم اجرای این فرمان مقام رهبری در آلمان و چین و چند کشور دیگر صورت می پذیرد.
وی در خاتمه بین کرد: انتخاب شعار سال 96از سوی مقام معظم رهبری به معنای گوشزد و انتقاد وتذکر به مسئولان اجرایی کشور است و اگر این عمل روی روال خود در چند سال گذشته اجرایی می شد مشکل دیگری از سوی رهبری به عنوان شعار سال مطرح می شد.

۱۳۹۶/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...