نسخه چاپی

نا امیدی هواداران ترامپ با حمله به سوریه

تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریكا باعث محبوبیت غیرعادی او نزد نخبگان وابسته به «مرداب فسادی» شده كه وی در تبلیغات انتخاباتی وعده خشكاندن آنها را داده بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، پایگاه خبری آتلانتیک گزارش داده تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا باعث محبوبیت غیرعادی او نزد نخبگان وابسته به «مرداب فسادی» شده که وی در تبلیغات انتخاباتی وعده خشکاندن آنها را داده بود.

آتلانتیک به عنوان دو نمونه از این محبوبیت ترامپ به اظهارات مجری شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» و فرید زکریا تحلیلگر سی‌ان‌ان پس از حمله ترامپ به پایگاه هوایی سوریه اشاره کرده است. مجری ام‌اس‌ان‌بی‌سی، ویدئوی این حملات را «زیبا» توصیف و فرید زکریا از آن به عنوان لحظه‌ای که ترامپ، رئیس‌جمهور شد یاد کرد.

دونالد ترامپ در زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری از وابستگان به حلقه‌های قدرت در واشنگتن به عنوان «مرداب فساد» یاد کرده و وعده داده بود که در صورت رسیدن به قدرت ریشه آنها را خواهد خشکانید.

اما از طرف دیگر، به نوشته آتلانتیک، تصمیم جدید دولت ترامپ به لحظه‌ای نومید کننده برای بسیاری از سرسخت‌ترین طرفداران راست افراطی و ملی‌گرای ترامپ که به خاطر وعده‌های او برای عدم مداخله در خاورمیانه گرد او جمع شده بودند، تبدیل شده است.

«ریچارد اسپنسر» رهبر یکی از گروه‌های حامی ترامپ می‌گوید: «کاری که ترامپ کرد کمتر از خیانت به طرفدارانش و به شعار 'آمریکا در اولویت است' نبود.»

وی اضافه کرد: «البته من منتظر می‌مانم ببینم چه می‌شود ولی مطمئن نیستم که به حمایت از او ادامه بدهم. تقریباً تمامی طرفداران راست همین احساس را دارند.»

۱۳۹۶/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...