نسخه چاپی

واكنش انصارالله یمن به حمله موشكی آمریكا

به گزارش نما - تسنیم نوشت: شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای بر حمایت کامل خود از دولت و ملت سوریه برای واکنش به تجاوز آمریکا تاکید کرد.

به گزارش المنار، شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به تجاوز آمریکا به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز آشکار عملا نشان دهنده واقعیت پروژه واشنگتن و تل‌آویو برای تخریب منطقه است. هدف آمریکا از این حمله توسعه نفوذ اسرائیل و پاکسازی دشمنان این رژیم در منطقه است که در این راه برخی از رژیم‌های مزدور مانند رژیم آل سعود به خدمت گرفته شده‌اند.

شورای سیاسی انصارالله افزود: توجیهاتی که آمریکا برای این حمله خود مطرح می‌کند، بهانه‌های واهی و دروغ‌های مفتضحانه‌ای است که این دولت قبلا از آن برای حمله به عراق و دیگر کشورها و اشغال آن‌ها به کار گرفته است.

این شورا خاطرنشان کرد: ادعای آمریکا مبنی برای دفاع از غیرنظامیان، دروغی است که کشتار کودکان، زنان، غیرنظامیان و نقض قوانین بین‌المللی و اخلاق انسانی توسط این دولت در فلسطین، عراق و یمن آن را برملا کرده است.

شورای سیاسی انصارالله در ادامه این بیانیه بر حمایت کامل خود از دولت و ملت سوریه برای واکنش به این تجاوز آمریکایی و صهیونیستی ظالمانه تاکید کرد.

این شورا همچنین از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست که برای محکوم کردن این تجاوز، مواضعی درخشان و متمایز با مواضع رژیم‌های منافق اتخاذ کند.

آمریکا بامداد امروز جمعه در تجاوزی آشکار، یک پایگاه نظامی الشعیرات سوریه را با 59 فروند موشک از نوع توماهوک هدف قرار داد.

فرودگاه الشعیرات سوریه که هدف 59 فروند موشک آمریکایی قرار گرفت در جاده حمص به تدمر و در نزدیکی روستای الشعیرات و حدود 35 کیلومتر با شهر حمص فاصله دارد، این مکان از مهمترین پایگاه‌های آموزشی در منطقه قلمداد می‌شود به طوری که 25 درصد توان نیروی هوایی سوریه را تشکیل می‌دهد، دو نوع جنگنده میگ و سوخو در قالب سه اسکادران از آن استفاده می‌کرده‌اند.

۱۳۹۶/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...