نسخه چاپی

رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ: مگر لیگ محلات است كه سیاه‌جامگان به تهران بیاید؟!

به گزارش نما - میزان نوشت: سعید فتاحی: کاپ را زودتر به پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم.

سعید فتاحی در مورد اتفاقات حاشیه ایدیدار تیم فوتبال صبا مقابل تراکتورسازی از جمله درگیری کرار جاسم با داور مسابقه و شکستن صندلی‌ها توسط تماشاگران تراکتورسازی گفت: تمام اتفاقات این دیدار توسط ناظران داوری و بازی گزارش شده است. همچنین گزارش توهین‌های هواداران در دیدار گسترش فولاد مقابل استقلال به دست ما رسیده است که ما این گزارش‌ها را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم تا در این باره تصمیم‌گیری کنند.

فتاحی درباره اینکه اگر پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر قهرمان شود، جشن قهرمانی در تبریز برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: جشن قهرمانی قطعاً آخر فصل برگزار می‌شود. ما کاپ را زودتر به پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم. چه پرسپولیس در تبریز و چه در تهران قهرمان شود، جشن قهرمانی پایان فصل برگزار خواهد شد.

«شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده‌اند دیدار پایانی فصل مقابل سیاه‌جامگان به جای مشهد در تهران برگزار شود» رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در واکنش به این موضوع گفت: این چه حرفی است؟ مگر لیگ محلات است؟! دیدار هفته آخر قطعاً در مشهد برگزار می‌شود. سیاه‌جامگان هم این پیشنهاد را نمی‌پذیرد. این تیم برای فرار از سقوط می‌جنگد. مطمئناً نمی‌پذیرد بازی آخر خود را مقابل صد هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

۱۳۹۶/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...