نسخه چاپی

جهانبخش: آخر فصل بازیكن آزاد می‌شوم

هافبك - مهاجم صبا گفت كه قراردادش با این تیم در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: امید جهانبحش در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی که با درخشش او همراه بود گفت: بدون شک بهترین روز فوتبالی‌ام را مقابل تراکتورسازی سپری کردم. خیلی خوشحالم که دو گل زدم و یک پنالتی گرفتم و البته بیشتر از این خوشحالم که سه امتیاز حساس گرفتیم تا برای این بازی‌ها روحیه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: گلزنی‌هایم پاسخ اعتماد کادرفنی به من است. در ابتدای لیگ امسال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفتم اما آقای مرفاوی در ادامه در اکثر بازی‌ها من را به عنوان بازیکن فیکس به زمین می‌فرستاد و همین انگیزه‌ام را بیشتر می‌کرد.

جهانبخش در پاسخ به این سؤال که آیا صبا در لیگ برتر خواهد ماند، گفت: این بستگی به عملکرد خودمان دارد. اگر در چهار بازی باقی‌مانده مثل بازی با تراکتورسازی باشیم قطعا در لیگ می‌مانیم. با شکست دادن تراکتورسازی روحیه ما بیشتر شد و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی تصریح کرد: با برد مقابل تراکتورسازی نشان دادیم که بازی سخت برای صبا معنا و مفهومی ندارد. تمام هدفمان در بازی‌های پیش‌رو پیروزی و کسب امتیاز است. باید از کوچکترین فرصت‌ و موقعیت در این بازی‌ها بهترین استفاده را ببریم. صبا نمی‌خواهد با چنین رتبه‌ای لیگ را به پایان ببرد و هدفمان حضور در رتبه‌ای بالاتر از آنچه در آن قرار داریم است.

هافبک صبا در مورد اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، گفت: تا پایان فصل با صبا قرارداد دارم و وقتی لیگ تمام شود بازیکن آزاد خواهم شد. هیچ تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام، ولی دوست دارم جایی بازی کنم که پیشرفت کنم و کلا به اهدافم برسم.

۱۳۹۶/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...