نسخه چاپی

پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی مناطق

مدیركل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بااشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی مناطق كشور از كاهش دما از روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش نما ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با عبور بخش جنوبی یک سامانه بارشی از شمال غرب کشور رگبار باران و در برخی نقاط همراه با رعدوبرق و وزش باد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در این ناحیه پیش بینی می شود. وی بااشاره به اینکه علاوه بر این در روز دوشنبه انتظار بارش های رگباری در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور می رود افزود: در بعدازظهر دوشنبه وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و همدان پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: در روز سه شنبه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد در مناطق مرکز کشور و البرز شرقی پیش بینی می شود. از لحاظ تغییرات دما افزایش قابل ملاحظه دما در روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات خنک شمالی دما مجددا در روز دوشنبه کاهش قابل ملاحظه می یابد و وزش باد شدید ابتدا در استان گیلان و سپس در مازندران و گلستان نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد گاهی باد و گردوخاک با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 25 درجه سانتی گراد و روز سه شنبه کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 26 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

۱۳۹۶/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...