نسخه چاپی

رونمایی از راه‌كار برانكو برای بازی با الریان

برانكو برای شكست الریان و گرفتن سه امتیاز این بازی برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس در اولین بازی آسیایی‌اش در ورزشگاه آزادی امرزو برابر الریان قرار می‌گیرد و برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت‌اش در جدول رده بندی گروه چهارم نیاز اساسی به برد دارد. نکته قابل توجه پرسپولیس که هفته‌هاست برانکو را آزار داده نیمکت خالی از مهره قرمزهاست. بعد از جدایی رضاییان بود که این ماجرا شدت گرفت و حالا با مصدومیت فرشاد احمدزاده دست برانکو برای تغییرات لازم در ترکیب‌اش بسته‌تر از همیشه شده است.

پروفسور اما برای انتخاب یازده بازیکن اصلی‌اش مشکلی ندارد و قدرت ترکیب اصلی پرسپولیس این اعتماد به نفس را به برانکو و هواداران می‌دهد که به یازده مرد داخل زمین اعتماد کنند. نقشه برانکو برای فرار از نیمکت خالی و سبک وزن‌اش به ثمر رساندن گل زودهنگام در همان دقایق ابتدایی خواهد بود. گل دقایق ابتدایی بازی هم فشار را از روی پرسپولیس برمی‌دارد و هم جو وحشتناک آزادی را برای الریان پرفشارتر می‌کند. از طرفی دیگر برانکو در ادامه بازی نیازی به تغییر در مهره‌های هجومی و استفاده از پلن دیگری برای رسیدن به پیروزی تیمش نخواهد داشت و با حفظ بازی می‌تواند سه امتیاز را به هواداران پرسپولیس هدیه دهد.

چیزی كه پرسپولیسی‌ها به آن دل بسته اند، حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی است؛ چیزی كه علی پروین از آن به «جهنم» یاد كرده و از هواداران خواسته تا ورزشگاه آزادی را برای الریانی ها تبدیل به جهنم كنند. حضور هواداران در ورزشگاه و جوی كه آن ها در دقایق ابتدایی مسابقه ایجاد می كنند می تواند باعث چرخش بازی به سود پرسپولیسی ها شود تا آن ها در همان اولین دقایق یك گل بزنند و بازی را در دست بگیرند.

البته پرسپولیس حتی در صورت پیروزی در این دیدار هم كار آسانی برای رفتن به مرحله بعد ندارد. فاصله نزدیك امتیازها در گروه پرسپولیس و شرایط پیچیده این گروه باعث شده سرخپوشان فعلا فقط به فكر جمع كردن امتیاز باشند تا شاید در آخرین هفته، معادلات را در كنار هم قرار دهند و شرایط صعود خود را بررسی كنند.

گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آن قدر سخت است كه برانكو گفته این گروه را می تواند گروه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دانست. پرسپولیسی ها كه حالا تقریبا قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی می دانند، می توانند با خیالی آسوده تمركز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذارند تا در این مسابقات هم به موفقیت برسند.

۱۳۹۶/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...