نسخه چاپی

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از امروز

تبلیغات رسمی كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در حالی كه حدود دو هفته تا موعد برگزاری این انتخابات در تاریخ 23 آوریل باقی مانده از امروز (دوشنبه) در این كشور آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اینترنتی "لزکو"،با وجود آن که این کاندیداها تا پیش از این نیز از طریق حضور در مناظره‌ها و میتینگ‌ها قادر به تبلیغ برای خود بوده‌اند اما در این مدت 13 روزه باید تبلیغاتشان را مطابق قوانین درنظر گرفته شده و اصل "برابری کامل فرصتها" انجام دهند و طی این مدت باید تحت نظارت کمیسیون ملی کنترل تبلیغات انتخاباتی و شورای عالی صدا و سیمای فرانسه در چارچوب‌های کاملا برابر همه کاندیداها تبلیغات تلویزیونی و دیگر تبلیغات انجام شود.

شهرداری‌ها در فرانسه نیز در این مدت تابلوهایی را برای کاندیداها در مقابل حوزه‌های رای گیری نصب خواهند کرد تا آنها تبلیغات چاپی خود را روی آنها نصب کنند.

براساس جدیدترین نظر سنجی‌های پیش از انتخابات امانوئل ماکرون، کاندیدای ریاست جمهوری میانه‌رو و مارین لوپن از جبهه ملی با گرایش راست افراطی پیروز دور اول این انتخابات خواهند بود و برای تعیین رئیس جمهور آینده فرانسه در دور دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات فرانسه روز ۲۳ آوریل برگزار خواهد شد. دور دوم در صورت لزوم روز ۷ مه برگزار خواهد شد.

ژان لوک ملانشون، کاندیدای انتخاباتی با گرایش چپ توانسته به ویژه در دو مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی خوب ظاهر شود و موقعیت خود را بهتر کند. طبق یک نظر سنجی انتخاباتی او اکنون در مکان سوم قرار دارد.

براساس همین نظر سنجی فرانسوا فیون، کاندیدای ریاست جمهوری راست میانه و نخست وزیر سابق فرانسه که گرفتار یک رسوایی شده به مکان چهارم سقوط کرده است.

۱۳۹۶/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...