نسخه چاپی

آخوندی بازهم مسكن مهری ها را نا امید كرد

وزیر راه و شهرسازی تابستان گذشته وعده اتمام مسكن مهر را تا پایان سال ۹۵ داد، این در حالی است كه واحدهای این طرح هم‌اكنون گرفتار مسائلی از جمله كمبود منابع مالی هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ عباس آخوندی نیمه‌های تیرماه سال گذشته از پیشرفت 93 درصدی پروژه‌های مسکن مهر خبر داده و گفته بود: پروژه مسکن مهر تقریبا به اتمام رسیده. چندین بار نیز بر این نکته تاکید کرده‌ام که در پروژه مسکن مهر، بطورکلی، یک میلیون و 900 هزار واحد مسکونی، حتی مرحله نازک کاری آنها نیز به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد:‌ آنچه از مسکن مهر باقی‌مانده حدود 300 هزار واحد مسکونی است که از این تعداد، 117 هزار واحد مسکونی از نظر مکان‌یابی مشکلات عمده‌ای دارند و در مراکزی قرار داردند که فاقد متقاضی است.
وی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را دلیل اصلی عدم بهره‌برداری و تکمیل اعلام کرد و افزود:‌ آنچه مشکل اصلی مسکن مهر است عمدتا به خدمات زیربنایی و روبنایی برمی‌گردد و گرنه در ساخت و ساز واحدها مشکلی وجود ندارد و کارها بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

حدود یکماه بعد از این اظهارات، مهرآبادی، قائم مقام آخوندی نیز با اشاره به سخنان وزیر راه مبنی بر بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان 95 گفته بود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های ذیربط وزارت راه و شهرسازی و همچنین تاکید دولت بر تکمیل پرونده مسکن مهر، به طور قطع این پرونده تا پایان سال 95 بسته خواهد شد. به منظور سرعت بخشیدن به این روند تاکید داریم متقاضیان مسکن مهر به موقع نسبت به تکمیل آورده نقدی‌شان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه با پیش‌برد همین روند در ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر قطعاَ این وعده عملی خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود این هدف مهم با همکاری مردم عملیاتی شود و با پرداخت آورده‌ها در تکمیل و تحویل واحدهای‌شان مشارکت داشته باشند.
مهرآبادی افزود: وزیر راه و شهرسازی هم بر بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 اهتمام جدی دارد.

۱۳۹۶/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...