نسخه چاپی

گاز منوكسیدكربن ۲۴ نفر را راهی بیمارستان كرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین گفت: 24 نفر از معتكفان در روستای لوشكان بر اثر نشر گاز بخاری دچار مسمومیت شدند.

به گزارش نما ، «حکمت هاشمی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز(سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه) طی تماس مردمی با سامانه ی 112 هلال‌احمر از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن خبر داده شد.

وی افزود: این حادثه که در مسجد روستای لوشکان اتفاق افتاد سبب مسمومیت شماری از معتکفان شده بود که بلافاصله پس از اعلام به سرعت 3 اکیپ از پایگاه‌های نرجه، ضیا آباد و دانسفهان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین خاطر نشان کرد: 8 نفر از حادثه‌دیدگان توسط هلال‌احمر به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل شدند و بقیه نیز توسط عوامل اورژانس و مردم انتقال پیدا کردند.

هاشمی با اشاره به این‌که نشر گاز بخاری علت اصلی این حادثه بود از مردم خواست تا در صورت استفاده از وسایل گرمایشی نکات ایمنی لازم را مد نظر قرار دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین یادآور شد: 24 فردی که دچار مسمومیت شده بودند پس از درمان و بستری چند ساعته مرخص شدند و وضعیت آن‌ها خوب گزارش شده است.

۱۳۹۶/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...