نسخه چاپی

احمدی‎نژاد: امكان ندارد بقایی رد صلاحیت شود

محمود احمدی‎نژاد و حمید بقایی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلااين، رئيس پيشين دولت در واکنش به اينکه چرا همزمان با بقايي اعلام نامزدي کرده‎ايد؟، گفت: مطمئنا بنده با همه توانم در خدمت آقاي بقایی خواهم بود. به عنوان نوکر مردم وارد عرصه شدم. زندگی من و آقايان بقایی و مشایی فدای یک لحظه سرافرازی مردم ایران.
او تاکيد کرد: صرفا برای حمایت از آقاي بقایی آمده ام و بر سر قول اخلاقی ای که به رهبری دادم هستم.

احمدي نژاد در واکنش به احتمال رد صلاحيت بقايي گفت: فکر مي کنيد چنين چيزي ممکني است؟! او تاييد مي شود.

او در پاسخ به خبرآنلاین هم تاکيد کرد که بقای هیچ رقیبی در انتخابات ندارد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که خودتان تایید صلاحیت می شوید یا خیر؟، گفت: شما چه فکر می کنید؟!!

بقایی مردی کارآزموده است و در دفاع حقوق ملت سازش ناپذیر است و پیشگام خدمت به مردم است. او تمام وجودش در خدمت به مردم، صیانت از حقوق و بیت المال مردم است. یکی از امتیازات ایشان سند روشن و زنده پاکی و سلامت دولت قبل است. از ایشان شکایت شد و با دستگاه ها خبری هزاران تهمت و اتهام علیه خادمان ملت با اصرار منتشر شد و بعد همه آنها را به بقایی منتسب کردند. با شکایت دولت یازدهم هم ایشان بازداشت و 7 و ماه و نیم در زندان بود که نمی خواهم تکرار کنم که چه بر او گذشت و حتی یک اتهام او به اثبات نرسید.

احمدی نژاد ادامه داد: شدیدترین رسیدگی ها برای بقایی، اتفاق افتاد و همانطور که ما ممطئن بودیم برهمگان معلوم شد که این فرزند فداکار ملت، مردی پاک است. در آخر هم آن کسانی که فرماندهی توهین به دولت قبل را برعهده داشتند با انتشار نامه ای از زدن همه تهمت ها به طور رسمی از ما عذرخواهی کردند و البته این عذرخواهی در پرونده قضایی ثبت شد.

او با بیان اینکه من از بقایی حمایت می کنم، گفت: امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین انتخاب، کاملترین انتخاب و آغاز تحولات بزرگ و مثبت در اداره کشور و زندگی مردم باشد.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...