نسخه چاپی

استیلی: جای طارمی بودم هرگز چیپ نمی‌زدم

پیشكسوت پرسپولیس گفت: اگر به جای طارمی بودم هرگز در دیدار با الریان پنالتی را چیپ نمی‌زدم.

به گزارش نما،‌ حمید استیلی اظهار داشت: در حال تشکیل یک کانون برای حمایت از مربیان و بازیکنان فوتبال هستیم که برای عضویت در آن خیلی از ستارگان فوتبال و مربیان برجسته کشور، اظهار آمادگی کردند.

وی در مورد اهداف این کانون گفت: به طور مثال بازیکن قرارداد می‌بندد و به حق و حقوقش نمی‌رسد. الان هم که تاج اعلام کرده تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن بگیرند این کانون می‌تواند کمک زیادی به بازیکنان بکند. ما هم دنبال پست و مقام نیستیم و فقط حق و حقوق بازیکنان را می‌خواهیم. چطور یک مربی خارجی قرارداد میلیاردی می‌بندد و تا دلار آخر را با شکایت از فیفا می‌گیرد، اما اینجا این اتفاقات نمی‌افتد! پس ما این کانون را تشکیل می‌دهیم تا حق بازیکنان و مربیان را بگیریم که در این مسیر در حال مذاکره با یک وکیل خارجی حرفه‌ای هم هستیم.

استیلی در مورد اینکه قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است یا خیر، گفت: این تیم 99 درصد قهرمان شده، اما پرسپولیس باید تا لحظه آخر به بازی جوانمردانه احترام بگذارد و تا هفته پایانی با همان جدیت کار را ادامه دهد. چون برخی از تیم‌ها هستند که برای سقوط نکردن می‌جنگند پس باید به احترام آنها هم که شده تا هفته آخر تلاش کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چطور این تیم در آسیا برعکس لیگ ایران نمایش‌های ضعیفی دارد، گفت: همان هفته اول هم گفتم مشکل پرسپولیس در این است که نیمکت ضعیفی دارد و این موضوع را گوشزد کردم. حضور در آسیا و ایران کاملاً متفاوت است و اینکه چند سال است در آسیا موفق نمی‌شویم، به خاطر این است که تدارک درستی نداریم. به طور مثال در بازی با الریان ربیع‌خواه در دفاع وسط بازی می‌کرد که نشان می‌دهد این تیم روی نیمکت ضعف دارد.

وی در مورد اینکه آیا برای این مشکل برانکو مقصر است یا باشگاه، گفت: در هر صورت برانکو باید تصمیم می‌گرفت. در نیم فصل بهترین فرصت برای تقویت تیم بود. همان‌طور که سروش را جذب کردند می‌توانستند چند مهره دفاعی خوب هم جذب کنند چون مشکل مالی هم وجود نداشت.

استیلی در مورد اینکه آیا اگر در دیدار مقابل الریان حضور داشت، پنالتی به آن حساسی را چیپ می‌زد، گفت: به هیچ عنوان این کار را نمی‌کردم. طارمی هم شاگرد من بوده و دوستش دارم،‌ اما باید درک کند بازیکنان بزرگ در مواقع حساس تصمیمات بزرگ می‌گیرند، به خصوص بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند باید بدانند این تصمیمات سرنوشت تیم را عوض می‌کنند چون با هر باخت میلیون‌ها نفر ناراحت می‌شوند، کمااینکه در بازی با الریان اتفاق افتاد، هرچند که پرسپولیس در این دیدار اسیر بدشانسی شد و یک پنالتی هم برایش گرفته نشد، اما در دقایق پایانی هم الریانی‌ها فرصت‌هایی را برای گلزنی داشتند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان اظهار داشت: مصیبت وارده را به علی دایی، همبازی خوب و عزیزم در تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی تسلیت گفته و شریک غمش هستم.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...