نسخه چاپی

رزمایش دریایی رژیم صهیونیستی به قصد آمادگی برای جنگ احتمالی

رژیم صهیونیستی با همراهی چند كشتی جنگی از نیروی دریایی آمریكا و یونان، در آب‌های نزدیك به لبنان رزمایش دریایی برگزار كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، به نظر می‌رسد واکنش جنبش‌های «حزب‌الله» لبنان و مقاومت اسلامی «حماس» در غزه به تهدید‌های رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم را بشدت نگران کرده به طوریکه در حال آماده‌سازی و تدارکات هرچه بیشتر نیروی دریایی در مرزهای شمالی هستند.



خبرنگار نشریه «یدیعوت احرونوت» از روی عرشه ناوچه «هَنیت ساعر5» در نزدیکی آب‌های منطقه‌ای لبنان گزارش می‌دهد که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و یونان رزمایش دریایی مشترکی را جهت آمادگی برای جنگ احتمالی با حزب‌الله و حماس آغاز کرده است.



در این رزمایش کشتی‌های جنگی رژیم صهیونیستی برای نفوذ تکاوران حزب‌الله، قایق‌های تندرو، قایق‌های انفجاری و همچنین حمله احتمالی نیروی دریایی ارتش لبنان در نبرد آتی تمریناتی را انجام دادند.



ناوچه «هنیت» همان کشتی اسرائیلی بود که در سال 2006 و در جریان جنگ 33 روزه، پس از اعلام «سید حسن نصرالله» طی ویدئوکنفرانس، هدف موشک ضد زره قرار گرفته و در آتش سوخت.



فرماندهان این رزمایش دریایی تاکید می‌کنند که اسرائیل هنوز هم در حال درس آموختن از آن حادثه است و هدف قرار گرفتن هَنیت را شوک و دردی بزرگ می‌دانند.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...