نسخه چاپی

رسول خضری در گفتگو با نما:

قوای سه گانه در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف وارد شده اند/ نام گذاری سال 96 تلنگری به دولت بود

عکس خبري -قوي سه گانه در اجاري اقتصاد مقاومتي ضعيف وارد شده اند/ نام گذاري سال 96 تلنگري به دولت بود

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت تدبیر و امید در اجرای بسیاری از مسائل اقتصادی تعلل كرد و تنها در این زمینه تنها به ارائه شعار پرداخت.

رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار نما، در رابطه با نام گذاری سال 96 با عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال گفت: نام گذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به دین معنا است که دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بدرستی عمل نکرده و مقام معظم رهبری بار دیگر نیاز را بر این دیدند که نیاز نام سال 96 را به نام اقتصاد مقاومتی نام گذاری کنند.
وی در ادامه تأکید کرد: انتخاب سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبری به معنای این است که در تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی که از اهمیت بیساری برخوردار است هر سه قوا نتواسته اند قدم مثبتی را بردارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری از سال 85 تأکید بر اقتصاد داشته اند تا اقتصاد کشور در برابر تکان ها و تهدیدهای خارجی و داخلی مقاوم شود.
خضری انتخاب سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تلنگری بر مسئولان دستگاه اجرایی دانست و اظهار کرد: این تلنگر رهبری برای این است که تا مسئولان دستگاههای اجرایی کشور به درد اصلی جامعه که همان تأمین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی رسیدگی کنند و حتی رهبری در این زمینه رهنمون هایی را به مسئولان پیشنهاد کرده اند.
نماینده مردم سردشت پیرانشهر در خانه ملت بیان کرد: دولت تدبیر و امید در اجرای بسیاری از مسائل اقتصادی تعلل کرد و تنها در این زمینه تنها به ارائه شعار پرداخت.
وی گفت: بیشتر اصلاح طلبان دولت تدبیر و امید را شرکت سهامی برای خود می دانند و از اول دولت تا کنون به دنبال این هستند که از این شرکت سهامی سهمی را نیز به برای جریان اصلاح طلبی در نظر بگیرند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: دولت تدبیر و امید بر عکس شعارهای انتخاباتی خود در برابر اجرای امور، مدبرانه وارد نشد و فراجناحی عمل نکرد و دست به اقدامات سیاسی کاری زد که در شأن دولت تدبیر و امید این گونه اقدامات و رفتارها نبود.

وی در ادامه افزود: معتقدم دولت نباید در میان دیگر گروهها برای خود به دنبال رقیب بگردد چراکه اگر بخواهیم برای دولت رقیب اصلی در انتخابات نام ببریم هیمن استاندارهایی که در سطح کشور به کار گرفته است برایش کافی است و نیاز به رقیب دیگر ندارد.
خضری در ادامه به وظیفه اصلی دولت در قبال اجرای منویات رهبری اشاره کرد و اضافه کرد: وظیفه دولت است تا در جهت حل مشکلات و معضلات کشور منویات مقام معظم رهبری را با برنامه ریزی بدرستی در کشور اجرایی کند.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در خانه ملت در ادامه به وظیفه مجلس اشاره و بیان داشت: کشور فرانسه برای کل کشورش تنها 2500 قانون تصویب کرده است اما در کشور ما قریب به 11 هزار قانون وجود دارد و امروز در ایران با ترافیک قوانین مواجه هستیم و مجلس باید بجای تصویب قوانین، تنقیح قوانین را در دستور کار خود قرار دهد.

۱۳۹۶/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...