نسخه چاپی

واكنش رضایی به ثبت نام احمدی‌نژاد

به گزارش نما - ایرنا نوشت: نائب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در مجلس با اظهار تاسف از ثبت نام محمود احمدی‌نژاد برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر حقوقدان شورای نگهبان بودم به عدم صلاحیت‌احمدی نژاد رای می‌دادم.

محسن کوهکن ریزی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری افزود: جای تاسف دارد افراد به آنچه که می گویند عمل نکنند، انتظار می رفت احمدی نژاد اینگونه رفتار نکند.

نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: از رفتار امروز احمدی نژاد و حضور در انتخابات اظهار تاسف می کنم و برای آخر و عاقبت بخیری او دعا می کنم.

کوهکن ریزی درخصوص موضوع رد یا تائید صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در این زمینه صاحب اختیار است و هرچه که آنها تصمیم بگیرند همان خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما اگر به جای یکی از حقوقدانان شورای نگهبان بودم حتما به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم.


واکنش محسن‌رضایی به نامزدی احمدی‌نژاد

همچنین ایلنا نوشت؛

محسن رضایی در توئیتر خود نوشت:

"اگر برای مصلحت خود با دانای فرزانه‌ای مشورت کردیم و چون نظر او باب میل مان نبود، قدر دلسوزی او را ندانستیم این یعنی یک اشکالی هست"

۱۳۹۶/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...