نسخه چاپی

حمایت مدیران پرسپولیس از اقدامات رویانیان

دومین نشست هیات مدیره پرسپولیس عصر شنبه در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد كه طی آن اعضا از اقدامات محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه حمایت كردند. پیش از شروع جلسه محمد رویانیان، علی پروین و محمدحسین نژادفلاح به تماشای بازی خیریه دو تیم رسانه ورزش و...

به گزارش نمابه نقل ازشفاف، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که پیش از این در حضور وزیر ورزش و جوانان یک جلسه برگزار کرده بودند، عصر شنبه در باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند و درباره مسائل جاری و آینده باشگاه و تیم‌های ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.

این نشست که قرار بود ساعت ۱۷ آغاز شود، با ۱۵ دقیقه تاخیر که ناشی از ترافیک خیابان‌های اطراف باشگاه بود آغاز شد. پیش از شروع جلسه محمد رویانیان، علی پروین و محمدحسین نژادفلاح به تماشای بازی خیریه دو تیم رسانه ورزش و منتخب تیم ملی پرداختند و در حین تماشای این دیدار درباره برخی مسائل باشگاه نیز با یکدیگر گفتگو می‌کردند.

فداحسین مالکی و مهدی تاج نیز دقایقی بعد به جمع سایرین اضافه شدند تا نشست اعضای هیات مدیره پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، آغاز شود. محمود سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه هم به عنوان دبیر در این جلسه حضور داشت.




7.jpg


 این نشست به ریاست فداحسین مالکی برگزار شد و تا ساعت ۲۱:۱۵ به طول انجامید. در این نشست اعضا درباره مسائل جاری باشگاه و تیم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضای هیات مدیره متفق القول از اقدامات مدیرعامل باشگاه حمایت کرده و زحماتی را که در راستای ایجاد تحول و توسعه فعالیت‌های باشگاه انجام شده را تحسین کرده و ابراز امیدواری کردند تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیت برتر و بهتری قرار گیرد.

در این نشست همچنین اعضای هیات مدیره اقدامات اخیر درباره ایجاد انسجام و اتحاد در تیم، هماهنگی با مربی، تقویت کادر فنی و آوردن مربی ایرانی را خوب ارزیابی کردند که مقرر شد جلسات هیات مدیره هر دو هفته یکبار به طور مستمر تشکیل شود.

در جلسه بعدی هیات مدیره قرار است اعضا سناریوها و راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی تیم فوتبال را به صورت شفاف و جز به جز مطرح کرده و پس از بررسی راهکارهای ارائه شده درباره آن تصمیم گیری شود.

۱۳۹۱/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...