نسخه چاپی

اسامی افراد تایید شده در هیات اجرایی محرمانه است

رئیس هیئت مركزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: اسامی افرادی كه در هیات های اجرایی صلاحیت شان تائید شده بعلت محرمانه بودن اسامی شان به هیچ عنوان اعلام نشده است تا روز 1 و 2 اردیبهشت كه به صورت شخصی به خودشان اعلام می شود و اعلام عمومی نخواهد شد .

به گزارش نما ، محمد محمودی شاه‌نشین در گفت و گو با میزان درباره اقدامات هیات نظارت بر انتخابات شوراها اظهار داشت: اقدامات هیات های اجرایی تمام شده است و نتایج حاصل از بررسی هایشان را به هیات های نظارت می دهند.

وی ادامه داد: آنهایی که تائید شده اند را هیات نظارت صلاحیت هایشان را بررسی می کند که یا صحه می گذارد و یا تائید ردی شان را می دهد و تا 30 فروردین ماه فرصت دارند.

محمودی اضافه کرد: افرادی هم که رد شدند تا 30 فروردین می مانند که همزمان با ردی ها اسامی شان اعلام شود و تا آن زمان فرصت دارند به هیئت شهری یا به هیات استان شکایت کنند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: اما کسانی را که هیات اجرایی اسامی شان را تائید کرده است و هیات نظارت هم صلاحیت شان را تا 30 فروردین تائید می کند قطعا تائید شده هستند و مرحله بعدی ندارند.

وی افزود: فعلا هم اسامی افرادی که در هیات های اجرایی صلاحیت شان تائید شده بعلت محرمانه بودن اسامی شان به هیچ عنوان اعلام نشده است تا روز 1 و 2 اردیبهشت که به صورت شخصی به خودشان اعلام می شود و اعلام عمومی نخواهد شد.

محمودی درباره تبلیغات زودهنگام نیز اظهار داشت: بعضا مواردی بوده اند که دست به تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی زده اند که به هیات های اجرایی نظارت دعوت شده اند و تذکراتی را به ادمین هایشان داده ایم. بعضا هم اگر تخلفی بوده در دادگاه پرونده ای تشکیل و رسیدگی شده است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در خصوص امکان تأیید صلاحیت برخی از نامزدهای شورا که دارای سوابق بازداشت در ایام فتنه 88 بوده اند، عنوان داشت: هر کسی به هر طریقی امر خلاف قانون داشته باشد، فرقی نمی کند به هر عنوانی باشد که محکومیت قطعی و موثر محسوب شود حتما مدنظر قرار خواهد گرفت و رد صلاحیت خواهد شد.

۱۳۹۶/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...