نسخه چاپی

مس كرمان مخالف میزبانی دیدار با راه آهن

باشگاه مس كرمان اعلام كرد: با برگزاری دیدار هفته دهم تیم فوتبال مس در برابر راه آهن در لیگ برتر فوتبال به میزبانی كرمان، مخالف است و مخالفت خود را به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز اعلام كرده است.

به گزارش نما، از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، بر این اساس باشگاه صنعت مس کرمان با رد هر گونه توافق انجام شده بین این باشگاه و مسوولان سازمان لیگ و باشگاه راه آهن به منظور جابجایی مکان برگزاری این مسابقه در شهر کرمان اعلام کرد، این باشگاه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برگزاری این دیدار به میزبانی تیم صنعت مس را غیر قابل پذیرش دانسته است.

براساس این گزارش، باشگاه مس کرمان خواستار برگزاری این دیدار در تاریخ اعلام شده یا در تاریخ و زمان دیگری در روزهای 5 یا 6 مهر ماه در یکی از ورزشگاه های شهر تهران است.

این گزارش می افزاید: سازمان لیگ موظف به رعایت قوانین و برگزاری مسابقات بر اساس قرعه کشی انجام شده است و باشگاه مس کرمان تحت هیچ شرایطی با برگزاری این بازی در شهر کرمان موافق نیست.

به گزارش ایرنا، به دلیل برگزاری یکسری مسابقات در شهرری در روز اعلام شده، فدراسیون فوتبال برای دیدار دو تیم مس کرمان و راه آهن در این شهر اعلام کرد، این دیدار به میزبانی کرمان برگزار شود که باشگاه مس کرمان با آن مخالفت کرده است

۱۳۹۱/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...