نسخه چاپی

انتقاد سرمربی تیم ملی از صدا و سیما

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از پخش نشدن بازی‌ تیم ملی مقابل لائوس انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی درباره بازی فردا مقابل یمن گفت: یمن را آنالیز کرده ایم و روز گذشته مهدی غفاری و نادر عزت اللهی به ورزشگاه دستگردی رفته بودند و بازی کویت و یمن را از نزدیک دیدند و فیلم این بازی را هم بدست آوردیم و امروز آن را بررسی می کنیم.

وی درباره برتری 3 بر یک مقابل لائوس گفت: درباره این بازی در کنفرانس صحبت کرده ام و همین قدر که ما مورد انتظار بازی نکردیم اما قول می دهیم فردا بهتر باشیم. البته یمن حریف ناشناخته ای است و فیزیک استخوانی دارد و مطمئنا بازی مقابل این تیم راحت نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: گلایه هایم را کرده ام و از رسانه هایی که عدم پخش بازی ایران را پوشش دادند تشکر ویژه ای می کنم چرا که آنها به وظیفه حرفه ایشان عمل کردند اما یک سؤال دارم، آیا این بازیکنان آینده سازان فوتبال ملی نیستند؟ آیا قرار است بازیکنان رقابت های دوستانه و خیرخواهانه در رقابت های جام جهانی و مقدماتی جام جهانی بازی کنند؟

دوستی افزود: وقتی از طریق مدیر رسانه ای تیم و پیش از بازی متوجه شدم رقابت ها حق پخش ندارد و رایگان است و از دو شبکه ای که می توانستند پخش شود، پخش نمی شود دلم شکست. امیدوارم مردم فردا به ورزشگاه بیایند و تیم نوجوانان را تنها نگذارند. امید دیگرم هم این است که این بازی به صورت مستقیم پخش شود و ملت ایران بازی نوجوانانشان را ببینند.

تیم نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا ساعت 17 فردا در ورزشگاه دستگردی به مصاف یمن می رود.

۱۳۹۱/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...