نسخه چاپی

پیروزی منچستریونایتد در زمین لیورپول

تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، مقابل میزبانش لیورپول به پیروزی رسید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر انگليس با انجام يك ديدار پي گيري شد كه در آن منچستر يونايتد موفق شد با نتيجه 2 بر يك ليورپول را شكست دهد.

در اين ديدار كه در ورشگاه آنفيلد برگزار شد دو تيم در ابتدا بازي را احتياط آميز شروع كردند و نخستين خطر جدي بازي در دقيقه شش بود كه شوت سركش گيگز با فاصله اندكي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

بعد از شوت كيگز ليورپوليها با حمايت هواداران خودي توپ وميدان را به دست گرفتند و رفته رفته بر جريان بازي مسلط شدند و در دقيقه 8 صاحب موقعيت گل شدند كه شوت جرارد با اختلاف اندكي از كنار دروازه به بيرون رفت.

حملات ليورپول براي بازكردن دروازه ليندگارد ادامه يافت، اما بازيكنان اين تيم باوجود آنكه توپ و ميدان را در اختيار داشتند نتوانستند خطر جدي را بر روي دروازه حريف خلق كنند.

در دقيقه 39 جونجو شلوي هافبك جوان ليورپول در حاليكه تيمش كاملا بر بازي مسلط شده بود به خاطر خطاي شديد بر روي جان اوانس مدافع شياطين سرخ با كارت قرمز داور مواجه شد تا كار براي شاگردان راجرز سخت شود.

با ده نفر شدن ليورپول انتظار مي رفت بازيكنان منچستر يونايتد از لاك دفاعي خارج شوند و به بازي هجومي روي آورند اما بازهم اين ليورپولي‌ها بودند كه با در اختيار گرفتن توپ و ميدان به دروازه حريف نزديك شدند ولي در نهايت توپي از خط دروازه ها عبور نكرد و دو تيم با تساوي بدون گل به رختكن رفتند.

با شروع نيمه دوم انتظار مي رفت شاگردان فرگوسن كه از برتري عددي بهره مي بردند، بازي را بهتر آغاز كنند اما استيون جرارد كاپيتان محبوب قرمزهاي آنفيلد با يك شليگ سركش دروازه ليندگارد را باز و ورزشگاه را غرق در شادي كرد.

بازيكنان منچستر يونايتد با دريافت اين گل به بازي هجومي روي آوردند و تنها 5 دقيقه بعد رافائل هافبك برزيلي اين تيم با يك ضربه فني و حساب شده توپ را به دور از دستان رينا وارد دروازه ليورپول كرد و بازي را به تساوي كشاند.

در دقيقه 75 آنتونيو والنسيا با حركتي انفجاري خود را به محوطه جريمه ليورپول رساند و توسط گلن جانسون متوقف شد، تا داور اعلام ضربه پنالتي مشکوک كند. فان پرسي كه چند هفته پيش يك ضربه پنالتي را خراب كرده بود پشت ضربه ايستاد اما اين بار اگر چه رينا دست او را به خوبي خواند، توپ را وارد دروازه كرد و تيمش را براي نخستين بار در اين ديدار پيش انداخت.

دو تيم در ادامه موقعيت هاي را بر روي دروازه ها خلق كردند اما گلي رد و بدل نشد و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

در جدول رده‌بندي چلسي با 13 امتياز صدرنشين است. منچستر يونايتد با اين پيروزي 12 امتيازي
شد و مكان خود در رده دوم جدول رده بندي را حفظ كرد.

سایر دیدارهای این هفته تا ساعتی دیگر برگزار می‌شوند که برنامه آنها به شرح زیر است:

منچسترسیتی - آرسنال

تاتنهام - کویینز پارک رنجرز

دیدار تیم‌های نیوکاسل و نورویچ نیز در حال برگزاری است.

۱۳۹۱/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...