نسخه چاپی

ربایش كودكان عرب توسط موساد

منابع اسرائیلی فاش كردند كه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» كودكان و نوجوانان عرب را می‌رباید و پس از ترتیب آنها به عنوان جاسوسان این رژیم به كشورهای عربی اعزام می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، موساد کودکان کم سن و سال را در کشورهای عربی ربوده و آنها را جهت تربیت به عنوان جاسوس به اسرائیل انتقال می‌دهد و پس از اتمام دوره‌های ‌آموزشی به کشورهای عربی اعزام می‌کند تا در نهادهای دولتی و داخل سازمان‌ها و ارگان‌های این کشور اعم از سیاسی و نظامی نفوذ کنند.

بر اساس این گزارش این کودکان به دلیل داشتن لهجه عربی و حفظ برخی از آیات قرآن کریم به راحتی می‌توانند در دستگاه‌های دولتی کشورهای عربی نفوذ کنند و گذشته از آن کم سن و سال بودن آنها یکی از مزایایی است که موساد می‌تواند راحت‌تر آنها را جذب کرده و به خادمانی وفادار و امانتدار تبدیل سازد.

سفارتخانه‌های آمریکا و کشورهای غربی در کشورهای عربی و اسلامی نیز در این کار به موساد کمک کرده و زمینه سفر این کودکان به اسرائیل را فراهم می‌کنند.

همکاری سفارتخانه‌های آمریکایی و غربی برای قاچاق کودکان به اسرائیل

شاید مزدور اسرائیلی که حدود دو هفته پیش دستگاه‌های امنیتی یمن وی را بازداشت کردند، یکی از آنها باشد که در بازجویی‌های خود اذعان کرد که بسیاری از کودکان یمنی که سال‌ها پیش گم شده بودند از طریق سازمان‌های صهیونیستی به کشورهای همسایه و نیز اسرائیل قاچاق شدند تا در آنجا به عنوان جاسوسان موساد آموزش ببینند.

این مزدور اسرائیلی به نام «ع. الف» که متولد سال 1982 است، فاش کرد که موساد کودکان را پس از آموزش و آماده‌سازی آنها به عنوان جاسوس به یمن یا به هر کشور عربی و اسلامی با اسامی مستعار و ملیت‌های مختلف اعزام می‌کند تا با نفوذ به داخل سازمان‌های اسلامی برای موساد جاسوسی کنند.

وی در سن 17 سالگی به طور قاچاقی از یمن به یک کشور حوزه خلیج فارس رفته و از آنجا نیز به کنسولگری آمریکا منتقل شده است و در آنجا نیز پس از انجام آزمایشات دی ان ای مجوز سفر به اسرائیل برای وی صادر و از طریق خاک عربستان به اردن و از آنجا نیز به تل‌آویو سفر کرده و در این شهر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی توسط عناصر موساد برای جاسوسی به یمن اعزام شده است.

آموزش مهارت‌های جاسوسی به کودکان ربوده شده

یگان موسوم به «میفراس» موساد که متخصص در زمینه جمع‌آوری اطلاعات محرمانه و مهم است، بر اعزام و بکارگیری مزدوران موساد در کشورهای عربی و اسلامی نظارت دارد.

در این یگان یک بخش مسئول عملیات ربایش کودکان از کشورهای عربی و آموزش آنها در داخل اسرائیل و سپس اعزام آنها به داخل کشورهای عربی به منظور جاسوسی برای موساد است که این جاسوسان به سازمان‌های اسلامی و یا ادارات دولتی و مراکز حساس نفوذ کرده و به نفع اسرائیل فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش برای این مزدوران تعالیم دینی و اصولی در کنار فنآوری‌های الکترونیکی مدرن و روش‌های مخفی‌کاری آموزش داده می‌شود و از لحاظ روحی و روانی نیز آنها را آماده کرده و گذشته از آن چند زبان را به آنها آموزش می‌دهند.

۱۳۹۱/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...