نسخه چاپی

امیر خجسته در گفتگو با نما:

مجادلات سیاسی بزرگ ترین آفت تحقق اقتصادمقاومتی است/ بزرگترین ظلم به مردم عدم اجرای اقتصاد مقاومتی بود

عکس خبري -مجادلات سياسي بزرگ ترين آفت تحقق اقتصادمقاومتي است/ بزرگترين ظلم به مردم عدم اجراي اقتصاد مقاومتي بود

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: درگیری و مجادله های سیاسی از آفت های مهم در جهت عدم اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی است.

امیر خجسته نماینده مردم فامنین و همدان در خانه ملت و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، با بیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی دارو و درمانی است که کشور را به سمت پویایی سوق می دهد، گفت: اگر دولتمردان به دنبال این هستند که ارامش در میان مردم باز گردد و پویایی در جامعه نمود پیدا کند تنها راهش اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.
وی در ادامه افزود: تمام دنیا امروز معنای واقعی سخنان مقام معظم رهبری را متوجه شده اند و همه آنها در تلاشند تا این شعار را در کشور خود پیدا کنند اما مسئولین اجرایی کشور هنوز نفهمیده اند که سخنان و بیانات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی یک وظیفه شرعی است چراکه بقای کشور و رهایی از بحران های کنونی اجرای اقتصادی مقاومتی است که مسئولین می بایست به این وظیفه شرعی جامعه عمل بپوشانند.
نماینده مردم فامنین و همدان در خانه ملت ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس وقتی رزمندگان توانستند غیر ممکن را ممکن سازند امروز نیز با همت و پشتکار می توانند در جنگ اقتصادی مقتدرانه پیروز میدان شوند اما متاسفانه در این جنگ مدیران اجرایی بدرستی به وظایفشان عمل نکردند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: امروزه همه کارشناسان معتقدند و تأکید می کنند که اقتصاد مقاومتی باید در کشور عملیاتی شود اما مسئولینی که وظیفه اجرای اقتصاد مقاومتی هستند ساکت نشسته اند و اقدام مثبتی از آنها شاهد نیستیم.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت به مجادلات سیاسی کشور اشاره کرد و ادامه داد: درگیری و مجادله های سیاسی از آفت های مهم در جهت عدم اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی است.
خجسته در ادامه با اشاره قاچاق کالا و ارز به کشور اظهار داشت: امروز از مبادی رسمی کالا به کشور وارد می شود اما متاسفانه شاهد هستیم مسئولین در جهت مقابله با این میزان قاچاق مقابله کردن را به یکدیگر پاس می دهند آیا واقعا این مسئولین نمی دانند قاچاق از چه مبادی وارد کشور می شود؟
وی افزود: شبکه ای در ورودی گمرک در جهت قاچاق کالا ایجاد شده است که با معاملاتی که انجام می دهد و با همه دست دارند و دستانشان در جیب همدیگر قرار دارد و با یکدیگر هماهنگ هستند اما در زمان برخورد بیان می کنند چه کسی باید به مقابله با این موضوع بپردازد؟ این در حالی است که همه می دانند که باید چگونه و با چه روشی با قاچاق مبارزه کنند.
نماینده مردم فامنین همدان مهمترین و برترین عامل اصلی که اجازه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشورنمی دهد را مفاسد اقتصادی دانست و بیان کرد: سی نفری که پول بانک ها را دریافت و شبکه ای در این زمینه ایجاد کرده اند باید جلوی این افراد گرفته و پول بانک ها به بانک مرکزی واریز شود تا بانک های کشور جان تازه ای بگیرند.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی با مصاحبه گرفتن و روزنامه نوشتن به هیچ عنوان عملی نخواهد شد و از سال 86 تاکنون بزرگترین ظلمی که به مردم این شکور شد این بود که مسئولین دستگاه های اجرایی اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی نکرده اند.
خجسته در خاتمه بیان کرد: عزمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در میان مسئولین قتصادی وجود ندارد و تا زمانی که جلوی مفاسد اقتصادی و شبکه بانکی و قاچاق گرفته نشود نخواهیم توانست اقتصاد مقاومتی را درکشور اجرایی کنیم.

۱۳۹۶/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...