نسخه چاپی

عارف لرستانی در كنار پدربزرگ خود آرام گرفت

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی صبح امروز در کرمانشاه با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد و پیکر او برای همیشه در روستای سیمینه آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی از صبح امروز ۲۸ فروردین‌ با حضور خانواده او، چند تن از هنرمندان و جمعی از مردم برگزار شد.

پیکر این هنرمند از کرمانشاه به سمت روستای سیمینه تشییع شده است تا در جوار پدربزرگ خود به خاک سپرده شود.

سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، علی اوجی، فرهاد مدیری، جواد عزتی،سیاوش مفیدی و برخی از اعضای باشگاه فوتبال هنرمندان در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی در کرمانشاه شرکت کردند.

مراسم تشییع پیکر عافر لرستانی در تهران روز گذشته ۲۷ فروردین‌ با حضور خانواده او، جمعی از هنرمندان، همکاران و همکلاسی‌هایش در دانشکده تئاتر و جمعی از مردم در تالار وحدت برگزار شد.

عارف لرستانی ۲۶ فرودین‌ در سن ۴۵ سالگی درگذشت. این بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه بود. او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» می‌توان اشاره کرد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب»، (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.

۱۳۹۶/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...