نسخه چاپی

نمایش مستندی از تجاوز یك داعشی به سه دختر كرد سوری در تلویزیون

به گزارش نما - ایلنا نوشت: «A157» ساخته بهروز نورانی‌پور که روایتی تلخ از تجاوز یک داعشی به سه دختر کرد سوری است از شبکه مستند نمایش داده می‌شود.

حسن شمشمادی، کارشناس مسائل سوریه و محمد تقی فهیم، منتقد سینما، مهمان چهاردهمین قسمت «به اضافه مستند» خواهند بود.

در این قسمت از برنامه که با پخش مستند «A۱۵۷» به بررسی مسائل سوریه خواهد پرداخت، بهروز نورانی پور، کارگردان این مستند نیز با علی صدری نیا، مجری برنامه گفتگو خواهد کرد.

«A۱۵۷» ساخته بهروز نورانی پور جایزه بهترین مستند جشنواره سی و چهارم فیلم فجر را در کارنامه دارد و این مستند تکان دهنده که روایتی تلخ از تجاوز یک داعشی به سه دختر کرد سوری، واکنش هنرمندان گوناگونی را به دنبال داشته است.

از جمله امین زندگانی که تحت تاثیر تماشای این فیلم یادداشتی نوشته که پایان بندی آن این جمله است: «اگر می‌خواهید شاکر امنیتی که هست باشید حتما مستند «A۱۵۷» را ببینید، ان شاءالله که طاقت دیدنش را هم داشته باشید.»

همچنین بهناز ضرابی‌زاده خالق کتاب تحسین شده «دختر شینا» نیز برای سه دختربچه ۱۱، ۱۳ و ۱۵ ساله کرد که سرنوشت آنها در این مستند به تصویر کشیده شده، یادداشتی نوشته است.

«به اضافه مستند» به تهیه‌کنندگی سیدحسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و سردبیری مهدی خانعلی‌زاده تولید می‌شود و در هر قسمت به رونمایی تلویزیونی از مستندهای مهم و جنجالی و بحث پیرامون موضوع آنها اختصاص دارد.

«به اضافه مستند» سه شنبه ۲۹ فروردین ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۹:۳۰ و جمعه یک اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش خواهد شد.

۱۳۹۶/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...