نسخه چاپی

پس از چند هفته پنهان كاري و بازي با واژه‌ها/

پیرمرد پرتغالی سرانجام علی كریمی را اخراج كرد

عکس خبري - پيرمرد پرتغالي سرانجام علي کريمي را اخراج کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم خود را برای کنار گذاشتن کاپیتان جنجال ساز تیمش اخذ کرده است به همین دلیل این مربی پرتغالی پس از بازی تیمش برابر سپاهان و قبول شکست چهارم در رقابت‌های لیگ برتر خطاب به خبرنگاران گفت:« کریمی باید زودتر از فوتبال خداحافظی کند.»

به گزارش رجانیوز، مانول ژوزه از هفته‌ها پیش در اندیشه اخراج کاپیتان خبرساز تیمش بود اما بنا به دلایلی خاص از اجرای این تیم خودداری کرد تا خود و تیمش گرفتار حاشیه نشود اما سرانجام پس از علنی شدن درگیری کریمی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رسانه های گروهی مانوئل ژوزه پرده از اخراج کریمی برداشت و با کنار گذاشتن وی از فهرست 18 نفره تیم فوتبال پرسپولیس رسما این اتفاق را به اجرا درآورد.



مانوئل ژوزه پس از کسب ناکامی و قبول شکست چهارم در رقابت‌های لیگ برتر موضع خود در قبال کریمی را روشن کرد و صراحتا اعلام کرد این بازیکن به احتمال بسیار زیاد در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس جای نخواهد داشت چون پرسپولیس به بازیکن مستعد نیاز دارد.

هرچند مانوئل ژوزه به سن بالای کریمی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد اما وی به دیگر بازیکن مسن تیمش مهدی مهدوی کیا هرگز اشاره نکرد چون وی در برابر کریمی ایستادگی کرد و از مانوئل ژوزه حمایت کرد تا به این شکل در ترکیب ثابت پرسپولیس جای گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب در کنفرانس خبری در حضور خبرنگاران گفت:«کریمی فقط در یک بازی نبود. کریمی 34 ساله بازی‌اش تقریبا تمام شده است. او در مسابقات قبل برای پرسپولیس چه کار کرد؟ شاید در بازی بعد هم غایب باشد. انتخاب بازیکنان و مسئولیتش با من است.»



وی در ادامه در خصوص کنار گذاشتن کریمی از ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس گفت:«ما فقط یک بازی را با حضور علی کریمی بردیم و او در سایر بازی‌ها هم حضور داشت. علی کریمی بهترین بازیکن ما نبوده است. کریس رونالدو و مارادونا هم بازی‌شان تمام می‌شود پس بهتر است با احترام این کار انجام شود.»

واکنش مدیرعامل پرسپولیس هم نسبت به کنار گذاشتن علی کریمی از سوی سرمربی تیم پس از شکست برابر سپاهان هم جالب توجه بود، رویانیان در این خصوص گفت:«ما در بازي‌هاي گذشته هم وقتي علي كريمي و كريم انصاري‌فرد را در تركيب داشتيم، چند بار در خانه خودمان به تيم‌هاي ضعيف باختيم اما امشب با سپاهان بازي داشتيم كه قهرمان ليگ بود و حتي در خانه حريف بازي مي‌كرديم. به نظر من اين موضوع هيچ تاثيري در نتيجه بازي نداشت.»

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد:«ما سال گذشته هم با حضور علي كريمي چند بار با چهار گل بازي‌ها را واگذار كرديم. تيم ملي هم در لبنان با وجود كريمي و انصاري‌فرد باخت. بايد هرطور شده مشكل تيم را حل كنيم.»

سخنان تند مانوئل ژوزه در خصوص کاپیتان خبرساز تیم فوتبال پرسپولیس و بی تفاوتی مدیرعامل نسبت به اخراج کریمی می‌تواند اتفاقات جنجالی جدیدی را به دنبال داشته باشد،اتفاقاتی که شاید برای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هزینه سنگینی دربرداشته باشد اما با این حال اخراج علی کریمی از تیم فوتبال پرسپولیس یکی از تصمیمات حالب توجه این مربی پرتغالی به شمار خواهد رفت.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...