نسخه چاپی

آغاز نشست علنی صبح امروز مجلس با ۸۱ كرسی خالی

نشست علنی صبح امروز نمایندگان مجلس در حالی از دقایقی قبل و پس از حدود یك ساعت نشست غیرعلنی آغاز شد كه ۸۱ نفر از وكلای ملت در صحن علنی حضور ندارند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

هم‌اکنون 205 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور دارند که بر این اساس کُرسی 81 نماینده مجلس خالی است.

خانه ملتی‌ها صبح امروز حدود یک ساعت با حضور صالحی‌امیری وزیر ارشاد و حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی برای بررسی مسائل حج امسال نشست غیرعلنی داشتند.

علی لاریجانی رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی درتوضیحات کوتاهی گفت: در نشست غیرعلنی خانه ملت، وزیر ارشاد و حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر توضیحاتی درباره حج و اقدامات این سازمان به نمایندگان ارائه دادند که ان‌شاءالله در مسیر کار مورد توجه قرار گیرد.

طبق اعلام هیأت رئیسه مجلس، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد نحوه اجرای ماده 70 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور، رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره و همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در خصوص طرح یک فوریتی اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت دستور کار نشست علنی صبح امروز پارلمان است.

۱۳۹۶/۱/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...